Friday, September 25, 2009

Sabtu yg beku..

Hari nie aku start keje yg bersamaan dengan hari Sabtu, tgh hari aku dok termenung menggaru kepala walaupun sebenarnya takder kutu, dok garu tapak tangan ingatkan duit nak masuk sampai jadik kematu, rupa-rupanya banyak nak kena bayar utk kaber yang ari ari seblom tu. Sudahnya dok layan2 kepala ushar2 orang kat tepi pintu. Tapi terkejut sekejap sebab nampak kucing lalu yg kulitnya sangat menggerutu.

Utk aku..mood raya memang dah abis dah, niat di hati nak carik bilik sebab ada rasa macam nak pindah, tapi macam aku cakap seblom nie yg bajet aku terlebih sudah, kalau jumpa mamak ceti pun kompom dia cakap "citt podahhh!!!". Tapi takper..isnin nie aku dah ada rancangan lain dah, yg akan aku usahakan sampai ke sudah. Korang2 doakan aku jer pun kira dah ok dah.

Sementara raya nie kalau makan tu ingat2 la kawan selalu, jgn dok teriak tak dapat balek kampung pikir pasal sedih dan pilu, dan jgn dok pikir sangat pasal menda2 yg dah berlalu, masa depan yg penuh liku yg kita kena kuatkan diri utk kita lalu, tapi seblom korang boring baca post yg nie.. baik aku blah dulu :P

Have a good day my fren.. :)

5 comments:

Cae said...

bekunye sabtu kau bro (-_-)

Aujinz said...

waaahhh....dasatnye enttri nie...siap macam pantun lagi tue...macam macam kisah kali ini... kisah si man dan bekunya malam sabtu itu..keh keh keh....

Mr_Aries said...

cae : ngko lain laa.. pergi bergembira kat jb :(( :(( aku kena keje tak dapat nak join...


jang : seb baik ahad tak beku...aekekekeke..kalau tak mau sengal paler otak aku lagik kang..

Aujinz said...

Ahad yang happening.... keh keh keh....Peesan nak buat rumah terbuka lagi sabtu nie..huhuhuhu

Mr_Aries said...

ahad ok la sket..sampai takleh start la kete :))

buat lagik? :O :O dasat dasat =))