Saturday, October 17, 2009

Sorry..

Sorry..
Sebab dah lama tak mempadet blog...
Sebab banyak masa dan tenaga sudah digunakan...
Sebab membuatkan kalian2 tidak merasa selesa dengan saya...
Sebab bercakap ikut suka...

Maaf..
Sebab tader post yg menarik utk ditaipkan...
Sebab mungkin akan mendiamkan diri utk masa yg lebih lama...
Sebab keadaan tidak lagi mengizinkan utk selalu bersama kalian...
Sebab memang perlu utk memulakan fasa baru dalam hidup aku...

Thanks..
Sebab kemesraan yg kalian2 berikan...
Sebab aku dan kalian2 sentiasa berkekalan...
Sebab bersama kalian aku semakin mendekati yg Esa...
Sebab bersama kalian aku bisa mengikis sikap negatifku yg dulu...

And then.. how to become a hero when u start from zero? And i'm quite miserable cause i know.. at last.. i need to do it by my ownself..new phase of me life and im cool with it.. cause it's a nice day to be alive..

4 comments:

cik adza said...

:))

wahhh~ teruja..

Mr_Aries said...

teruja kenapakah? :-?

Aujinz said...

Memulakan fasa baru untuk ke arah fasa satu dan fasa fasa seterusnya....

Mr_Aries said...

JinTap : anda juga akan melalui fasa2 yg tersendiri dalam hidup anda :D