Saturday, September 5, 2009

Buka Puasa...

Semalam on the way balek dari temankan orang bersoping baju raya, ternampak kelibat Central Market. Tiba2 kenangan cam kembali zaman aku dengan kengkawan aku yg sker sangat lepak kat central market utk berbuka. Restoran Hameed kot kalau tak silap aku, yg restoran dia blah bawah.

Dulu aku jenis yg suka memerhatikan gelagat orang, gaya orang dan cara orang. Belajar apa yg boleh kita belajar dari orang sambil mengushar gadis2. Normal la tu.. ada ke lelaki yg tak mengushar gadis2?? Dulu slalu gak la dok mengayat gadis2 kat CM tu. Ada yg sangkut..ada yg bolayan jer, tapi nak buat camner kan? Lelaki sejak azali dilahirkan sebagai pemburu. :D

Tapi siyes..aku rindukan saat2 aku berbuka puasa ngan kengkawan aku kat CM macam dulu2. Skang nie kalau aku pergi pun..aku cuma akan rasa sunyi sebab aku perlukan kawan yg sama utk lepak kat situ. Dan tiada orang lain yg dapat gantikan kawan aku yg biasa aku lepak kat situ dulu. Perasaan sangat berbeza beb. Aku rindu giler kat kengkawan aku beb. :|

Petang nie, aku pergi berbuka pose kat umah orang2 tua kat titiwangsa.. Semoga terbuka keinsafan dalam diri aku. Amin..

2 comments:

Aujinz said...

hikhikhik.. memang pon...
aku pernah gak berbuka kat CM tue... dari restoran sebelah bawah, sampai laa restoran kat atas tue..ermm..best best..huhuhuhu

Mr_Aries said...

aku suka jalan2 situ.. ushar2 barang sambil tgk orang melukis..

ushar gadis2 then lepak kat restoran hameed bawah tu.. tgk gelagat orang2 seni :D