Wednesday, September 16, 2009

Sesi buka puasa lagik...


Ahad lepas.. bersamaan dengan sekian2 hb.. Aku uruskan satu majlis buka puasa ngan kengkawan. Muara ikan bakar port klang jadik port skali lagi. Gian nak layan tongtam(sotong+ketam). So.. majlis berjalan lancar tanpa ada kesulitan melainkan sorang drebar yg sesat sampai kemana, yg seb baik bleh sampai rite on time walaupun sesat. 11 orang yg join termasuk aku, tak dapat nak ajak reramai sangat sebab jemputan aku adalah terhad. Maaf kalau ada yg tak diajak sebab makan2 nie ada orang blanjer.. :)

Dan semalam.. ari rabu.. ada lagi jemputan ke berbuka puasa, reramai gak tapi kali nie kat ayam golek kerinchi. Ayam dia ok la.. cuma ada sumthing yg aku rasa ada yg tak kena. Tapi aku tatau apa dia sebab mungkin tempat dia tak brapa selesa ataupun apa dan ini bukan kali pertama aku pergi. Aku tgk aspek kebersihan tak brapa dititikberatkan. Maaf cakap.. tapi kenyataan. Walaupun ramai yg join tapi tak berapa meriah sebab ada yg dijemput join datang lambat.

Dan dah 4 arini aku rasa cam takbest..Sangat takbest sebab hp aku rosak.. pokai wooo raya tahun nie. Renew roadtax ngan insuran Big D aku. Tayar dia.. ngan nak beli hp besok nih.. tension tension.. tapi sabar jer laa..apapun..yg penting itu mengeratkan hubungan silaturrahim bersama kengkawan.

Aku tatau nak citer apa sebenarnya.. sok sok la aku update lagik.. :D

4 comments:

Aujinz said...

sabo man sabo...huhuhuhu...biaselah tue..
itu semua ujiannnn...

Mr_Aries said...

dan sebab ianya ujian la aku redha :"> :">

Cae said...

pemes aku kau letak gambar.:D

Mr_Aries said...

hahahaha.. alamak.. lupa nak mintak izin lak letak gambo ngko :))