Saturday, September 19, 2009

Selamat hari raya aidilfitri..

Aku update just nak ucap selamat ari raya, lepas pengumuman dan tak brapa minit lepas tu aku dengar pula takbir raya, besok pagi aku ngan family pakat2 pergi semayang raya, balek umah dah tentu dok bermaafan sambil makan ketupat tak lupa juga kuih raya.

InsyaAllah 1Syawal disambut dengan meriah sekali, kita dok pakat2 mengunjungi sanak kaum famili, tapi aku sorang jer kat umah nie yg baju rayanya tak dibeli, sebab yg lama punya aku rasa masih elok sekali, tak perlu membazir sebab kita cuma kuli, pedulikanlah kalau ada sapa pun yg nak perli.

Pagi raya mesti ramai yg berfesyen sakan, tapi ati2 jgn sampai kotor masa makan, dan jgn juga mengumpat yg bukan2, juga tak dilupa utk mengajak semua rakan2, sesambil berjalan usik mengusik anak dara di pekan, yg tersipu dan kelihatan manis pabila senyuman dilemparkan.

Tanganku dihulur maaf kupinta, buat family.. semua rakan dan juga yg tercinta, halalkan makan minumku maafkan yg tersalah kata, sebab kadang2 kita sendiri tak jangka yg hati kita ni buta, so..di hari yg mulia ini kita elakkan la dari dok mengata.

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin.. :)

2 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

selamat hari raya bro....hehe

Mr_Aries said...

hehehehe.. selamat hari raya gak bro.. \m/