Wednesday, July 2, 2008

???

aku.
aku..
aku...
skadar memandang dari jauh..
skadar berharap dalam sepi..
sekadar melihat senyum yg manis..
sekadar kaku terus berdiri..

dia.
dia..
dia...
apakan menanti dari kejauhan..
rasa sepi dalam keramaian..
melempar senyum seikhlas hati..
menanti aku bicara sendiri..

kami.
kami..
kami...
sekadar renungan buat bicara..
sekadar senyuman pengubat jiwa..
sekadar jelingan merayu manja..
skadar tatapan tanpa kata..

sekian..
sori sebab entry tader kena mengena dengan yg hidup atau yg mati, tapi sengal itu aku dah pasti, korang baca pun bukan leh mati, mebbe gegara layan citer sepi.
hari ini aku menonton lagi, lewat petang baru pergi, tapi yg pasti bukan cerita sepi, yg gak pantas tuk ditonton lewat dinihari.

aahhhhh *sambil tarik nafas panjang*
its a nice day to be alive.. :)

2 comments:

Oyin said...

sengal!! muahahaha

Mr_Aries said...

skali skala akan datang waktu sengal stiap orang gak.. :)