Tuesday, July 15, 2008

Life..

Last week.. lagi-lagi nonton, Hellboy tajuknya seperti yg tertera.. sama teman yg seakan anak kecil. Juga sama seorang teman yg bibirnya seksis berambut panjang. Udahnya cerita itu gak seperti Hellboy tetapi seperti menonton filem sepi versinya orang putihh.. bilakala sapien ngan hellboy dok nyanyi sesama layan blues. Hish.. Kejadah suma orang dok layan blues jer skang nie? tapaham aku..

Last friday tgk bebudak VF layan futsal. Aku tak join sebab lutut aku injured so aku jadi penonton yg sepi. Yg banyak mendiamkan diri sambil tersengih tgk orang yg kebanyakannya aku tak kenal. Dan satu perkara yg mencuit hati aku .. bila mana tiba waktu team perempuan main futsal. Kulihat seorang yang agak comel(tapi memang comel la) jadi keeper. Tapi kan.. yg paling tak tahan bila bola datang kat keeper, dia bleh berdiri tegak jer macam tiang gol pastu cam jalan jalan ala kontrol ayu gitu. Ke dia memang gitu? Tapi 1st time dia main futsal.. kira ok la, at least ada gak usaha utk main dari tader langsung kan?

Sabtu dan ahad takder apa yg menarik yg aku buat. Hari yg sangat sangap, sengal lagi bebal. Makan tdo ngadap pc, makan tdo ngadap pc men snooker tdo balek. Tapi keje tetap cam biasa dari 7 sampai 12.

Isnin merupakan hari yg sepatutnya aku bermain bowling bersama seorang teman di alamanda. Tapi tak jadi sebab van aku masuk bengkel. Sian Big D aku.. terlalu teruk aku kerjakan. Tapi aku sayang dia.. dan dia juga sayang aku. Isnin juga tiada apa yg menarik dalam hidup utk aku ceritakan.

Selasa, habis kerja terus aku tanggalkan seat blakang Big aku .. dari 1 tgh hari sampai ke tengah malam.. menolong orang pindah barang. Trisi jugak waktu aku, cuma ada gak time sangap, bila tiba bab2 menunggu dan aku paling tak suker utk menunggu sebenarnya. Penat tang situ jer tapi bab2 lain aku ok jer. At least penat semalam bagi aku .. berbaloi.. sebab on d way balek aku bleh nyanyi sorang2 lam Big D aku.

Arini aku tader buat apa.. besok lak aku cuti.. haihh.. perjalanan yg panjang utk hari yg sangap. Sangap + bosan = aku!!

Pada teman sekalian..ceria2kan diri anda selalu and hav a nice day :)

4 comments:

Oyin said...

mlm ni sya lwn boling tnpa trening :|

Mr_Aries said...

yer laa.. salah saya.. takper.. yg penting konsentret... lupa kan perkara lain .. owrite?

Oyin said...

mlm tadi...
failed...
hancur!!
tgn lak dlm keadaan saket sbb nite b4 tu gi main badminton huhu

pastu "abg" dtg tgk...tu yg gabra tu muahahahhaaa

Mr_Aries said...

haaa? abg stat? aekekekek :P
suma tu alasan jer .. cuba menang kalu.. :P