Friday, July 18, 2008

Lazy saturday..

Semenjak dua menjak nie aku macam makin rajin kuar. Baru jer khamis dan jumaat aku cuti tapi takder aktiviti yg menarik selain dari dok melepak ngan kengkawan vf. Aktiviti paling sempoi tapi sebenarnya banyak mengeluarkan belanja. Sebab tiap kali kuar genti kena duit minyak, duit makan toksah nak citer la sebab aku memang kuat makan n kuat minum, tu pasal makin membesar skang nie. :) Pulak tu kalau da mlepak kena lak time tak keje, mau sampai ke 7 pagi dibuatnya. Time keje aku kena limitkan utk berada di rumah seblom kul 6pg. Terpaksa beb.. carik makan :)

Khamis lepas aku sepatutnya pergi nonton movie kat alamanda citer batman. Tapi disebabkn citer tu cambest, so nak booking pun cuma dapat 3 row dari skrin, terpaksa la ditangguhkan ari ahad nie. 6 orang akan pergi tgk sebab da booking tiket cuma tak confirm lagi sapa yg bebetul pasti akan pergi. So arini aku nak rehat2 jer.. penat keje pun tak abes lagi dengan tak tdo lagi dari semalam disebabkan aktiviti melepak ngan mamat berbibir seksi brambut panjang.

Dalam aku da start bercampur gaul balek dengan masyarakat nie, aku tgk macam2 jenis orang ada. Seolah-olah routine life aku kembali macam dulu masa aku giat dengan aktiviti mini gathering and bla bla bla bla. Tapi macam biasa la.. sikap berpuak-puak dan skati skati dorang nie dalam sifat orang melayu masih ada. Masing2 dengan citer masing2 dan aku tak amek pusing sangat sebenarnya sebab bagi aku, aku cuma nak berkawan utk aku keluar dari life aku yg sangat saksss seblom nie. Dengan tabiat buruk yg sukar aku nak buang seblom nie.

Cuma ada masa dalam keriuhan dan hiruk pikuk life, aku masih rasa kekosongan. Dalam gelak tawa aku terkenang dia. Dalam senyuman terselit sedikit kedukaan dalam diri. Dalam remang cahaya senja aku teringatkan manjanya. Dalam saat aku sudah melupakan, tiba2 dia hadir.. Demm!!!.. i just hate this feelings. Plss.. stay away from my mind. Plss... tapi kan.. 5 minit pastu dia ilang.. dia pi mana? argghhh...

4 comments:

Oyin said...

c?? sumtimes kita rse kn kn kn??
tp aku sonok smalam...
rase kosong otak aku...
cuma ati merindu muahahaha

Mr_Aries said...

macam ayat yg sama aku terima dalam sms jer semalam comment ngko nih.. aekekeke :P

H said...

bole kasik tip cemane mau kasik dia ilang dalam 5 menet?
kalu leh ilang dalam 1/2 menet lagi best!
haha.

Mr_Aries said...

sebab dah ilang dalam bertahun tapi time dia datang balek.. dia cepat ilang :D

ang pun silap aribulan cenggitu gak nit.. :P