Thursday, July 24, 2008

Jumaat yg sengal..


Lama gak aku tak post apa apa kat sini, bukan aku tanak post tapi tiap kali nak post aku cam tader idea. Ada pun just idea yg agak cam jiwang2 sket sampai aku jadik bahan. Cisss.. tapi tak kisah, menda betul sebab setiap orang akan datang juga prasaan jiwang tu dalam diri. Smentel? Lantakkan sebab kita tau sapa diri kita. Cuma dalam minggu nie aku ada la terjebak sket ngan kegiatan lama aku. Sengal gak la..

Ahad lepas gi nonton movie citer Batman - dark night. Not bad gak la.. tapi cite mengambil masa yg agak lama. 2 jam stengah dan agak berbaloi dengan duit yg dibelanjakan utk bayar tiket. Tapi aku sker ngan watak Joker. Cool-psiko-giler-nak-mampus. Tentang jalan citer, lu pegi tgk sendri kalau nak tau. Apa barang aku nak bitau kat sini.
Teman-teman : abg brambut panjang yg seksi, si anggun yg kiut, tiang gol yg tomei, pak aji tepesong, bard yg ala ala kaber macho (kawan si anggun yg kiut, madir yg aku tatau nak komen apa pasal dia.. ngan kawan dia yg aku tak kenai. Slesai movie..cam biasa lepak kat p9 dok layan roti john. Acara wajib aku kalau gi sana. :)

Bebaru nie pun terjebak lagi ngan sesi mlepak sampai lebam. Dari dinner kat HR western kg baru, pindah ke mapley jalan semarak yg kununnya nak makan cendol tapi memalam dorang tak jual cendol, makanya memang ampeh sebab aku kempunan cendol. Pastu pindah lagi pi lepak mapley senyap lak. Kul 1 lebih kot tak silap aku baru la si tawil yg gaban sampai. Ampeh hang.. cam tunggu pak menteri jer.

Ahad nie .. bebudak ada plan nak gi picnic tapi aku tak dapat join kot. Mebbe aku turun alamanda gak.. layan movie, tapi tatau nak tgk citer apa. X-files? sex n the city? i'm not single??(ohh tidakkkk) tapi tgh mencarik kengkawan yg available utk tgk kat sana ahad nie. So ada sesapa yg brani sahut cabaran? Mari kita meriahkan majlis.

Dan sehingga itu, senyum2 selalu sebab hidup ini terlalu indah utk dinikmati. Sori sebab mrepek. :) Assalamualaikum .

2 comments:

Oyin said...

byk arr ko nyer terjebak kegiatan lama :-w
mau kna sepak ngan aku eh :-w

ahad ptg lepak arr ptjaya...
aku x dpt juin gak sbb keje yg sgt melambak uwaaaaaaaaa

Mr_Aries said...

mo sipak ka? sampai ka kaki? huhuhuhu...

ahad nie memang aku kat sana pong, mo layan movie.. huhuhuu