Sunday, July 6, 2008

Julai...

Ermm.. kembali lagi dengan kekosongan.

Rabu : Lokasi Tgv Suria Klcc
Tajuk : Sepi

Citer melayu pertama yg aku tgk tahun nie. Tidak sesepi yg aku jangkakan dan sangat teruja melihat nasha aziz yg bagi aku umpama liv tyler malaysia.. Bagi yg dah lama kenal aku, tentu tau aku gilerkan liv tyler sejak zaman dia berlakon That thing you do dan sejak video clip dia dalam lagu bapak dia Crazy.
Teman-teman : sanibeng.. gabungan nama sarsa annieza ngan kambeng. Seb baik tak jadik jibeng.

Khamis : Lokasi GSC Alamanda
Tajuk : Hancock

Citer pasal superhero yg tatau asal usul, Tapi tidak semenarik yg aku jangkakan. Hanya gah pada trailer tapi bila tgk sedikit kecewa. Tapi sbb nama pun tgk wayang kan? So layankan jer laa.. :)
Teman-teman : padin.. gabungan nama padly ngan oyin. seb baik bukan patin sebab kalau patin aku sker masak lemak cili api.. fuhh.. lapar lak rasa.

Ahad : Lokasi GSC Alamanda
Tajuk : Get Smart

Cerita yg simple tapi menghiburkan, lebih menarik dari hancock dengan gaya hero yg control macho. Dengan heroin yg jambu tak hengat. Dengan lawak yg slamber dan cool. Aku suka tgk citer nie. Trust me..worth it for ur money to watch. :)
teman-teman : saroyzai : gabungan nama sarsa, oyin ngan zai. seb bek tak jadik seroja ataupun samurai. Tapi cambest skati makpak aku jer main gabung nama dorang nih. muahahahaha <-- gelak jahat
Tapi smalam men bowling, hampir saja dikalahkan oleh seorang wanita. Tapi biasa la kan.. hero kalah dulu di pertengahan.. tapi time ujung mesti menang. :P

Selamat ari senin and hav a nice day to all of ya.. peace!!

9 comments:

Oyin said...

hahaha
anda jgn lupa...mase tu wanita tu tgh saket tgn!!

Mr_Aries said...

biasa laaa.. stengah orang kalau marahkan nyamuk, kelambu dibakar. Orang mlayu nie susah nak ngaku kekalahan. Ada je alasan kan? :P
*sambil gelak guling2*

H said...

nonton cite sepi?
best ke? best ke?
sangat mau nonton, tapi...
takot pulak ade pilem laen dalam cinema tu nanti.
cikiwa nanges begolek2 dari atas sampai bawah.
waaaaaaaaaah!
tak brani nonton ni!
:'(

sepi...
dem la.
haih.

Mr_Aries said...

jom nit.. saya kureng berminat sebenarnya.. tapi utk temankan seorang sahabat.. tak jadi masalah utk saya.. :)
jom.. jom.. ada bran??

Oyin said...

nape kita ckp benar tp org slalu xmo cayer???

sya juge mau temankn...bulehh??

Mr_Aries said...

jom jom.. :P
yer laa cik oyin.. next time kalau da tak sakit tangan baru ajak orang celen. owrite? ehehehe

Oyin said...

*bisik bisik kt mr_aries*
biler dtg sini bwak ciki skali...

Mr_Aries said...

yin : suker2 ngko jer ek.. ingat cam teddy bear apa aku bawak2 anak orang camtu jer.. aekekekek
tu pun kalau dia nak laa..
dia pun dok jauh dowhh.. dia bleh drive sendri gi sana kalau dia nak.. :P

Oyin said...

apsal sumer dok jauh haishhhh