Saturday, June 28, 2008

Jumaat..

Actually nak post semalam tapi cam google ada problem jer sampai aku takbleh nak sign in dalam blog aku sendri. Pastu lak ari cam ari ahad nie memang aku takder buat menda. So amek masa jap kat sini nak menaip apa yg patut dan apa yg tak.
Jumaat petang tu aku gi Alamanda Putrajaya. Sebab aku pun cam tatau buat apa so gi sana tgk wayang citer wanted ngan padli ngan si oyin tapi seblom tgk lepak makan japs ngan dorang, akim pun ada sama. Tapi seblom tu jugak aku sesat lam tu sebab carik gsc tak jumpa, maklum la baru first time masuk lam tue sebab seblom nie aku dok lalu luar jer n takder kesempatan nak singgah masuk. Kenapa la semenjak dua menjak nie ahad dah jadi cam ari yg sangat membusankan buat aku. Seb baik la ari ahad nie ari utk manga2 yg latest kuar kat youtube, bleh jugak la aku layan.

Ermm... ilang idea nak buat apa lepas tgk manga, trus layan balek suma lagu radiohead kat youtube. Bila la dorang nak buat konsert kat mesia. Demnn!!! Kalau aku kaya bley gak aku invite dorang buat konsert kat mesia nie. Aku pasti ramai gak penggemar radiohead. Dengan manusia yg penuh falsafah macam thom york yg aku anggap genius dan dengan band dorang nie yg sker bereksperimentasi dengan musik. Aku sangat kagum. Tak pernah aku jemu nak layan musik dorang. Seb baik lagu dorang ada utk hiburkan hari ahad aku yg sunyi.. :) at last.. im hepi for my day.

Slamat ari ahad dan smoga suma orang ceria2 saja. Assalamualaikum

6 comments:

Oyin said...

klau ari ahad kamu asyik membosankn...
apa kata kita tgk Hancock tu ari ahad huhu

Mr_Aries said...

buleh.. tak jadi masalah.. tapi ari biasa pun nak gi tgk gak...
apa citer ada slain hancock?? hehehe

Oyin said...

ari biasa pn nk tgk gak??
ngan aku gak ker??
klau ngan aku ok jer...aku ske hahahaa
best2 dpt kwn 1 kpala cmni muahahahah

*cek jadual muvi*

Mr_Aries said...

satu kepala ek? adehh.. aku ada banyak kepala.. camner ek?
muahahahahah :P

*berdiri tetinggi sket* :P

Intan said...

x hajak aku pUN :-<


asek pegi berdua jerk :-"

Mr_Aries said...

erkk intan.. hehehe :P intan dok manakah?