Monday, July 28, 2008

Sengal..

Ahad 27 Julai 2008, habis kerja brehat sebentar dirumah seblom mandi dan kluar. Singgah sebentar membeli doyan buat budak kecik yg moyan nak sangat makan doyan. Terus ke Alamanda sebab jam suda pukul 2 lebih, takut terlambat utk movie yg sepatutnya jam 3 tapi dibatalkan sebab cadang mau tgk 2 cerita tapi cam satu movie tu tak brapa afdal utk ditonton. Plan ditukar, gi makan kat RASA foodcourt bedal mee kari ngan tea O panas. Sampai sahaja sorang lagi member yg kugelar abg sasa berambut panjang dan berbibir seksi. Maka aku dan si anggun yg kiut terus bergegas ke superstar karaoke. Layan la melalak 2 jam kat situ lepaskan gian. Kul 6 trus menonton X files yg ku rasakan agak sedikit kureng cerita sebab terlalu simple, langsung tak mengujakan kepala otak aku. Slesai nonton trus ke dataran kat area masjid putrajaya tu, sesi melantak durian sampai lebam sambil disertai oleh anak mami yg ala ala gangster. Dok perabihkan doyan 10 bijik.

Semalam lak.. aku lepak kat seksyen 7 shah alam. Penat seyy.. tapi bosan nyer pasal kuar gak. Lepak kat Pak Li Kopitiam kat sana sesambil cuci mata. So arini ari utk aku brehat kat umah dari aktiviti mlepuak. Arini paling kuat pun aku nak dok layan snooker jer. Ada yg bran? Lai lorr.. satu point singgit. huhuhuhu..Kekalau ada memember yg sesat kat area cheras nie, jgn malu nak call aku ajak men snooker. Aku slalu ada kat Plaza Dwitasik..Kat Snooker Mas nie. tapi tader ari2 aku men snooker walaupun itu hobi aku.

Arini aku tader apa nak merepek apa skadar nak bitau aktiviti aku jer. So far kira ok laa, bergerak la sket tgk dunia skang nie. Idak kalu cam bosan jer life. Walaupun memang tgh bosan pun la nie.. huhuhu. Apapun Eppi Belated Besdei buat tiang gol. Korang tayah la tanya aku sapa tiang gol tu sebab aku rasa korang pun tau sapa. Makin tua dah dia.. huhuhuu.. tapi tak sedar diri tul aku nih walhal aku pun dah makin meningkat dah usia. Bila la nak kawen kan?

OK, tu jer. Aku rasa cam dah lain macam lak post aku semenjak dua menjak nie... cam gaban pun ada. Iskk.. baik aku layan One Piece aku balek. Adios..

4 comments:

Oyin said...

trima kasih bebanyak sbb belikn doyan utk sya!!
sya sgt ske huhu

H said...

eleh....
lepak pakli tak ajak.
:-<

selase, ciki lak pi pakli.
haha.
kalu ciki pi ari senin, mesti tesempak ek?
:D

Mr_Aries said...

oyin.. sesamer.. aku pun ngidam gak makan doyan masa tu sebenarnya.. huhuh


kenit : wa mana tau lu dok area sana dowhh.. hehehe. lepak ngan si sarsa ngan si molly aritu.. saja jer layan kapla.. huhuhuhu ..takper next time wa pi sana wa sound lu.. :D

Intan said...

ko kutuk aku ek gengster :-W aku sepak kan b-(


=))=))=))


belikan dotan utk oyin 8->


sooooo sweetttttttt :X :X


muahahahahahah =))=))