Wednesday, December 30, 2009

.... part 2

Kawan, tiba2 aku tringatkan kau. Yg suatu waktu dulu menemaniku waktu senggangku walau sekadar lepak makan minum di uptown. Kadang2 kita juga kluar bersama menonton midnite di klcc. Melepak melayan sbatang dua seblah dome. Susah senang kadang2 kita kongsi bersama. Tapi disebabkan satu perkara, kau dengan aku saling tidak berhubungan sampai sekarang. Adakah kita terlalu ego? Hanya aku yg ego atau kau sahaja? Sampai sekarang kau tak pernah hendak mendengar penjelasan dari aku tp kau terikat dengan penjelasan sebelah pihak. Adilkah bagi aku sebagai seorang kawan?

Ko kat mana sekarang? Sudah berkahwinkah? Atau sudah bertukar kerjakah? Atau kau dah berpindah bekerja di luar negara? Maafkan aku sebab tiba2 teringatkan kau. Tiba2 aku rindukan kisah lalu, actually.. i miss u my fren.. miss u and ur x gf. Korang berdua tetap juga kawan aku. Walau apa pun yg korang nak anggap kat aku. People make mistake tapi penjelasan itu perlu didengar tanpa prejudis hanya pada sebelah pihak. Tapi apapun.. aku tetap doakan yg terbaik buat kalian berdua. Aku bukan apa.. sekadar rindu.. rindu kat korang berdua.

p/s : didedikasikan buat anson wong dan azalea... andai kalian terbaca.. ketahuilah, aku sangat rindu kalian berdua.

1 comment:

Aujinz said...

jejak kasih yer bro..
sabo laa..
Mesia nie kecik jer..

spik tu ma self