Wednesday, December 16, 2009

Alkisah..

Kat vf aku tak post gambar, kat fb pun aku tak post gambar, kat blog aku cuma sebilangan sahaja gambar dari RCK yg aku masukkan. Bukan bermaksud aku tak happy join tu suma. Sangat menghargai.. malah masih lagi terasa. Tgk kat kengkawan.. suma taruk gambar itu ini itu ini.
Antara sebab aku tak taruk, aku takut tiba2 aku rindukan suasana tu suma. Suasana yg macam tu sebenarnya skali skala sahaja dapat dirasai. So..bagi aku.. lebih baik aku simpan jer gambar tu dalam pc aku nih. Maaf kengkawan, kerana tiada gambar kalian dalam blog aku mahupun fb juga vf. Cuma satu jer yg aku mahu kalian tahu, aku sayangkan kalian dan kalau panjang umur.. kita pasti akan berjumpa lagi utk lalui sekali lagi suasana yg macam tue.



Yang aku ada cuma gambar nih, dan buat kengkawan yg nak memantapkan diri, meh la rasa kicap ini. Harga aku tatau.. tapi ada kat sabah. Kalau inginkan bentuk badan yg macam man yang tap @ mantap, minumlah kicap ini tapi dengan sebutan tap dia disebut sepanjang 2 harkat. Mantaaap :)) Silalah mencuba :-bd :-bd

6 comments:

Zazaali said...

RCK tu apa ek? :?

cik adza said...

hahha~
i missed that memories. [RCK]
xpa. xda rezeki.
tp sy ada memory di PD~
windu. mcm br smlm jea berlalu.

nway, kicap tuh kicap manis ke kicap masin?
hikhik~
;))

Mr_Aries said...

owhh duniaku : RCK tu Rombongan Cik Kiah.. sila rujuk thread UG.. :D

Cik Adza : saya pun.. winduu.. :P kicap tu.. manis :X :X

Mr_Aries said...
This comment has been removed by the author.
Aujinz said...

hahahhaha...:))

aku ingat lagi..nak kicap nie sila ke pasar pilipine...:))

Mantaaaaaapppp.....:)):))..jeles aku ko ade kicap jenama sendiri..:))

Mr_Aries said...

hahaha.. jgn jeles2 jang.. tabek.. ngko pun ada trademark ngko sendiri :)) :))