Thursday, December 31, 2009

Nu Year lagi..

Nu Year lagik.. 2009, melangkah ke 2010. Bermacam ragam pengalaman pahit manis ada. Kawan baru itu normal.. tapi jenis yg macam mana kawan baru yg kita dapat tue. Semoga kita baik2 sahaja. At least aku dah tercapai satu perkara yg memang aku niatkan utk tahun nie.

Next year cuma tinggal beberapa jam. Tapi mengikut kalendar Islam, tahun baru dah lepas dah. Cuma budaya orang zaman skang nie jer yg sambut nu year tak hingat dunia. Aku tatau nak taip apa, fikiran aku agak serabut dan sedikit buntu juga sekarang nie. Cuma aku mendoakan yg terbaik buat kalian2 di luar sana. Semoga dapat apa yg kalian hajatkan dah impikan. Bukan sebab apa pun, sebab it's a nice day to be alive.

2 comments:

Aujinz said...

selamat taon baru Bro

cik adza said...

selamat tahun baru incek man

:D