Sunday, December 27, 2009

Alhamdulillah..

Alhamdulillah.. Selesai suda satu niat kecil aku utk tahun nie. Sekurang kurangnya aku melangkah setapak dalam fasa baru idup aku. Mungkin dengan umur aku, agak terlewat ssebenarnya tapi tak kisah la. Apa yg nak diherankan.

Walaupun ujan lebat semalam, tapi semuanya berjalan dengan lancar. Thanks buat kengkawan yg mendoakan dan ucapan tahniah kalian. Mungkin aku akan sedikit bz selepas ini. Andai tak dapat memenuhi undangan kalian utk berlibur, diharap kalian dapat memahami keadaan. Tapi kalau utk menonton wayang.. InsyaAllah :D

Semoga kengkawan suma sihat walafiat dan dihindarkan dari sebarang kecelakaan, dan diberikan kesihatan pd kedua ibu bapa kalian. Amin.

10 comments:

Zazaali said...

Tahniah ya...=)

lily said...

oits..congrats..haha pasni x leh berjoli2 lagi..hahaha

Aujinz said...

tahniah Bro..
jaga diri bebaik..
jangan perabih duit..
ingat yang tersayang..

ahaks..

Mr_Aries said...

duniaku : thanks...

lily : ko balek dari hongkong tader ke buah tangan utk aku? :(( :((

aujinz : always bro.. ingat gak kengkawan yg tersayang cam ang :X :x

Cik Yana said...

tahniah :)

Mr_Aries said...

tengkiu cik yana...

cik adza said...

tahniah. :)

Mr_Aries said...

thankss cik adza.. :">

kiki said...

sy pon nk ucap tahniah

Intan said...

tahniah-2..moga ke jinjang pelamin :X