Wednesday, December 16, 2009

Hahahahaha...

Utk kesekian kalinya, aku berjogging. Dapat 2 round non stop kat tasik permaisuri, walaupun jogging slow2.. at least buley la menahan. Tapi agak menyemputkan jugak la. Dan secara tak sengaja aku dapat tau, kat stadium Kuala Lumpur depan HUKM tu ada buat world marching band competition. Sangat teruja dan sangat kepingin utk aku tonton. Last day 20hb nie. Ada sesapa berminat nak join? :-bd

Tapi siyes cakap, dah lama tak jogging.. aku cam paksa diri aku sket.. trus krem dah kaki aku, penat toksah citer la.. normal la tue. Sampai aku rasa malam nie aku kompom tdo awal. Kul 10 malam mo tdo :D Ada yg rajin nak temankan aku jogging lagi besok? :X :X

Argghh.. perasaan puas dan berpeluh jantan selepas jogging, sangat buatkan aku teruja. Seb baik tak ujan. And it's really a nice day to be alive :)

5 comments:

Aujinz said...

aku pun tengah berpeluh nie..baru lepas bersenam....:D

tahniah kerana berjaya berjogging..:D..

aku nak sambung senaman balik..:P

Mr_Aries said...

pergghh jang.. ngko bersenam pun sempat on9 gak? :)) :))

cik adza said...
This comment has been removed by the author.
cik adza said...

:)) adehh~
mo gelak jea semangat masing2
:-bd nway semoga berjaya yer.

pasni namo dgr krem pewut. krem kaki da yer. awal2 bdn xbiasa. tu yg saket.
nnt da selim mesti da namo kt adza. :">
hikhik~

Mr_Aries said...

adza : jom selim sama sama :)) :))