Sunday, December 13, 2009

Impian..

Ko ada impian? Kau? Engkau plak? Mesti korang akan pergi pada satu jawapan, impian yg sama bagi setiap orang. Live happily ever after... hahaha.. kekadang cam typical lak jawapan camtue.
Aku? Aku ada impian? Of course la aku ada impian. At least satu perkara yg aku impikan utk tahun nie yg telah aku niatkan dari awal tahun akan terjadi. Tapi bukan itu saja impian aku. Masih ada satu lagi impian yg aku rasa sangat susah utk aku penuhi dalam waktu terdekat nie. Dan adalah sangat mustahil juga buat masa nie.
Kan? Kan? Kan?
Tapi kebiasaannya kalau nak diikutkan impian bagi setiap orang adalah berbeza mengikut kehendak masing2. Impian aku yg tak tertunai sampai stakat nie cuma satu..

Layan konsert live Radiohead :(( :(( nampak gaya terpaksa aku gi oversea kalau nak layan konsert dorang. Tu suma.. belanja tak hingatnyer tue. Tapi InsyaAllah.. Cam tak brapa baik jer impian aku yg satu nie kan? Kan? Kan? Kan? Tapi tak kisah laa.. asalkan kita tau dimana kita berpijak.. cukup laaa.. :)

3 comments:

Aujinz said...

kena suruh CaE buat VF travel lagi laaaaaa....ahaks.. bajet sendiri...:))

cik adza said...

sungguh tinggi impian anda itu.
insyallah.

mcm my dad, anganan dia dr dulu sikit2 dia tunaikn. till now. most of it da tertunai.

Mr_Aries said...

insyaAllah.. pelan2 saya akan tunaikan apa yg saya azamkan...
tengkiu putera aujinz dan puteri adza 8-> 8->