Thursday, June 26, 2008

Rabu..


Semalam.. rabu brapa aribulan aku maleh nak tgk. pegi One Utama dengan niat nak tgk wayang ngan kengkawan. Sampai kat One Utama tetiba aku rasa semacam. Perasaan itu datang tanpa dipinta. Sedang jalan sorang, aku terlihat 'kami' yg sedang berjalan keanak-anakan dengan rentak kaki yg sama. Dan seblom tu waktu aku parking Big D aku pun aku terlihat tempat 'tragedi' itu. Entah kenapa tiba2 ia datang dalam fikiran. Just tetiba teringat. Seolah-olah macam aku tak patut jejakkan kaki aku ke situ lagi. Terlalu banyak.. terlalu dalam..terlalu segalanya buat aku suatu waktu dulu. Tapi itu perkara yg dulu.. aku ok jer just tetiba menda tu datang tanpa dipinta.

Sori lama tak updet, bukan sebab tader idea juga bukan sebab malas, tapi sebab tader bahan yg menarik utk diceritakan. Juga tiada gambar utk dijadikan tatapan. Dengan jiwa aku yg smakin mapan, aku sedang terfikir utk kembalikan badan aku sperti papan, yg aku pasti mustahil biar sampai kapan kapan. Dengan perut yg dah smakin ke depan, aku rasa dah sama besar cam cipan. Walau hakikatnya aku bukan manusia yg bersopan. *errr.. apa kena mengena ek?* lantak ahh..

Apapun thankss buat kengkawan yg sudi bagi aku join, at least dapat gak aku kuar sekejap dari dunia sengal aku. Thanks for abg yg sangat sasa, aki yg macho dan ida bersama teman sekerja aki, tawil yg datang lambat juga kak nieza yg kecit, tak lupa juga buat hani yg tak brapa cukup tinggi dan adiknya. At least betambah sket kenalan aku dalam dunia nie. Eh!! terlupa lak.. cik meza yg ensem dan err.. kuat makan? :P

So.. apa plan aku pasnie? patut tgk wayang lagi arini tapi kensel sebab org yg spatutnya aku teman utk tgk wayang ada bowling tournament inter department lak. Sudahnya aku sangap sambil menahan ngantuk kat sini. At least curik gak la sket masa utk mengupdet blog aku yg aku rasa makin bersawang dah kurang serinya. Aku ingat nak curik gambar tempat orang masukkan sini japs.. hehehe

Well, buat anda di luar sana.. senyum dan ceriakanlah diri anda kerana hidup ini terlalu indah utk dinikmati.. :)
Assalamualaikum

3 comments:

Oyin said...

cm ada komplen psl aku arrrr lalalaaa
rabu tu aku sangap...sbb bg can ko join dia org...so skang ko sangap lak arr muahahahaaa

arini eh???

Mr_Aries said...

a ah arini.. hehehee ada bran?

Mr_Aries said...
This comment has been removed by the author.