Saturday, June 7, 2008

Ari sabtu..

Tadik baru abes bowling tournament ngan dak2 VF. Perfomance arini sangat tak bagus dan aku patut salahkan diri aku sendiri sebab jarang sangat main bowling. Dalam ramai2 yg ada tu ada laa tiga empat kerat yg aku kenal. Lagipun aku jarang sangat join VF tu kena plak aku nie memang jenis low profile.. ye ker? Aku rasa laa..

Tapi bagi aku yg menariknya cuma satu, aku dapat tgk dan berjumpa dengan rakan2 bloggers yg slama nie aku dok baca je kisah dorang. Sentiasa je aku senyum melihat diorang walaupun cuma dalam hati. Yg mana sempat aku tegur..aku tegur dan yg mana cam aku rasa susah nak tegur.. tader la tegur.. aekekeke..Masa sampai kat sana orang petama dari rakan bloggers aku .. si kambeng kiut ngan si zuri, kenal lak ngan si faiz dak VF. Then gi makan kat mcd datang lagi sorang bloggers yg ada gak la aku baca blognya, annieza kalau tak silap aku namanya. Then masa men bowling lak datang lagi sorang bloggers yg kecit dan tomey yg aku rasa dia lebih kiut kalau jumpa kat luar dari dalam gambar. Cuma sayang.. kenapa laaa.. heheh.. (simpan jer lam ati tanak bagitau) n pastu datang lak si icha.. tapi tak dan nak tegur sebab tegur bopren dia jer. Sebab kenal bopren dia tu dari masa bopren dia tu dak tecik lagik sampai satu family dia pun aku kenal aekekeke..

Tu jer la kot, takder apa yg lain yg menarik aku rasa masa bowling tournament tu, seb baik aku beli komik seblom sampai at least ada gak menda yg bleh aku layan sementara sangap. Tu jer la teman setia aku time tue yg ada .. hehehe. Sebut soal teman nie tringat lak prinsip hidup seorang kawan aku yg jauh nun di Australia sana. Tapi dia tak cakap melayu laa ..dia cakap "enjoy the moment with the person u r with when u can.. they don't last forever, count ur blessings each year you have. When things turn sour..better part remain friends thn become enemies"

Till then... hargai setiap apa yg ada, nikmati setiap saat yg indah yg kita miliki seblom semuanya pergi dari hidup kita sebab it's a nice day to be alive.. :)
Assalamualaikum...

13 comments:

Oyin said...

nama aku xder pn :(
ko x ske eh jmpe aku :(

Mr_Aries said...

laaa...yg kecit dan tomey tu.. bukan awak ker? sapa yg kecit n tomey kat situ kalau bukan dia? iskk.. cuma nama jer lupa nak taruk.. aekekek :P

Oyin said...

Cuma sayang.. kenapa laaa.. heheh.. (simpan jer lam ati tanak bagitau) <-- tp apa maksud ayat kamu ni :-w

Mr_Aries said...

hahaha.. mana leh bitau.. rahsia kena la simpan utk diri sendri.. :P

Oyin said...

nape??
sya ni jahat ker??
buruk pangai??
bgtau laaaaaaaaaa :(( :((

Mr_Aries said...

takleh cakap.. kang kecit ati..susah la nak cakap..

Oyin said...

xder kecik ati nyer...
[aku gheti kecik ati ker :-??]

kita bisik-bisik...
klau xmo taip kt sini...gi email kt sya...
cpt...cpt..mau tau ni...

Mr_Aries said...

err... apa kata add jer ym. time tu dah tayah bebisik dah.. siap bleh gegosip lagik.. hehehehe

komeng_ak47 <---ym punya id.

-icha03- said...

bual berdue jek nmpk..
lalalala...

aluuuu ...
incik aries..
jumpe pon akhirnyee..
salam kenal... ;)

Mr_Aries said...

salam kenal buat adek icha.. aekekeke..

Oyin said...

cha...sebok jer [-(

mochitsuki said...

asal aku xkenal dia.
:-S

Mr_Aries said...

sememangnya tak brapa suka dikenali..aekekek :P