Friday, June 13, 2008

Semalam..

Duduk saja..ngadap Ym borak ngan member blog. Sangap datang melanda dan tanpa diduga kuar ayat "jom kuar jom" pada kawan blog. Tap tup tip tip tik tik skretttt... sampai kat presint 9 putrajaya. Dari jauh kelihatan sedang berjalan terkedek kedek dengan gaya ala ala anggun. Dan satu kesukaran utk si anggun yg kiut utk memanjat Big D aku.
aku : "ko nak pi mana? wayang? koke? "
sayk : "aku tak kisah, tepulang pada ngko tapi kalau nak tgk wyg, kt alamanda ada"
aku : "koke pun kat alamanda gak ek? "
sayk : "a'ah"

trutt truttt.. tepon bunyik ada sms masuk kat hp sayk yg aku rasa berbunyi camnie.. 'jom jumpa kerol yg kero,malam nie buat besdei surprise tuk dia' <---ayat rekaan aku semata-mata
sayk : "wehh, kita gi umah akak kecik nak?"

aku : "tader hal, bukan aku ada buat apa2 pun arini. kira arini cam aku temankan ngko laa.. bawak jer mana ngko nak pegi, im all urs..chewahh"
sayk : "dorang kat subang.. takper ke? "
aku : "tader hal, jalan saja...ikut highway tader jem" :)

Zasss...tup tup sampai depan umah akak kecik tp gelap tader orang, so aku ngan sayk blah jap gi taipan, gi makan dulu kat sate hj samuri pastu tapaukan sate utk dorang. Then sampai jer umah akak kecik.. err japs.. patut ke aku panggil dia akak? adehh.. tak kisah laa.. trasa muda sket aku kan? trus masuk dapur lepas sampai..jumpa la muka2 yg aku pernah jumpa then tak sangka lak.. lewat sket tu ramai lak yg datang. Aku pun tak bajet nak gi situ.. tapi kira ok laa.. jumpa n kekenal kengkawan baru. Tapi yg sronoknya.. dalam banyak2 yg aku baru jumpa.. suma tak kenal aku.muahahaha. Kan aku dah cakap aku nie jenis pemalu n pastu lak dok kat dapur jer dok layan bakar ayam ngan daging..masak nasik yg kurang air.. aekekekee

Slesai majlis..lepas nyanyi besdei..kul 12 lebih gerak antar si sayk balek putrajaya. Dekat kul 2 gak la aku sampai umah, tapi aku singgah kedai aku japs buat apa yg patut then baru balek tdo. Dapat la tdo 3 jam.. dan masa aku tgh type natang nie.. mata aku memang tgh lek lek cool sayu jer tgk pc. Tapi aku tanak tdo..takut malam kang takleh tdo lak kang. Apapun.. thankss sebab izinkan kami join itu besdei, walhal yg sebenarnya aku slamber gaban jer join. Siyes shit aku tak bajet langsung dowhh..

Dah laa.. tu jer la kot.. tak gheti aku nak taip pepanjang. Kang orang bosan baca tapi korang kena ingat. Njoy ur weekend cause its a nice day to be alive :)
Assalamualaikum...

9 comments:

Oyin said...

sayk???

Mr_Aries said...

si anggun yg kiut.. aekekeke (sambil gelak geguling) :P

Oyin said...

blah lh ko b-(
baik ko ckp bebetul...mende sayk tu :-w
kutuk aku ler tu [-(

Mr_Aries said...

laaa.. cuba baca citer tu bebetul.
Dan satu kesukaran utk si anggun yg kiut utk memanjat Big D aku.
aekeke..
dari situ aku amek sayk tu.. iskk dia nih. jentik kang..

Oyin said...

i mean..."si anggun yg kiut" tu...
i dont thing sayk maksudnyer cmtu muahahaha

Mr_Aries said...

skati aaa ngko nak pk menda lain. Tapi itu aku.. ayat sebetulnya utk sayk tue.. adoi laa.. kenapa?
tapecayerrr?

Oyin said...

kiut tu dh tntu arr muahahhaa
cuma...anggun ker????

indai Melissa said...

=)) anggun aperrrr :p

tengs korang dua orang.. datang umah tolong2.. tengs banget.. maaf ek kire ade yang terkurang dan tak puas di hati sepanjang berkunjung ke umah saya :)

Mr_Aries said...

sesama.. dapat gak jejak jumpa kengkawan.
mekasih melayan kami ngan baik yer cik akak kecit.. :P