Monday, July 16, 2007

This is me..


Harini aku cam blur kejap, khayal dalam dunia aku yang tersendiri yang penuh dengan keasyikan. Aku jadi macam taktau nak buat apa-apa, macam Ultraman yg dengan slamber bodO kena fire ngan resakse. Tapi macam biasa, Ultraman akan dapat balik power dia and kick ass itu resakse sebab dia hero cite dan dah tajuk citer dia pun dah memang Ultraman dowh..

Tapi aku tanak jadi cam Ultraman sebab aku syukur dengan diri aku. Dan menjadi diri sendiri adalah perkara yang paling bagus buat aku. Ayat cam poyo la plak, cuma aku perlu serapkan semangat Monkey D Luffy dalam diri aku. Kalau korang nak tau sapa Luffy korang pergi cari kat internet nie. Ada Wikipedia dia dan gambar kat atas nie yang pakai topi jerami.

Walau macam mana teruk dan walau sucks gler babeng pun life aku. Aku terima semua dengan senyuman sebab setiap kali aku bangun tidur aku rasa aku masih bernafas. Dan aku rasa aku mampu corakkan hidup aku dengan cara yang aku nak. Sebab apa? Cause it's a nice day to be alive.. :)

No comments: