Sunday, July 15, 2007

Mistaken Identity

Happy weekend to everyone. First of all i just wanna let u know my reason doing this blog. Actually this blog supposed to be making money oriented. By publishing my blog everywhere to earn money from google adsense. And also to improve my english which is so broken just like i said before. Is my word correct? Correct me if i'm wrong. But then, i'm not quite happy with the statistic on my google account about the money i earn even i know im not doing it well. So i guess, better for me to campuradukkan dan menggulaikarikan bahasa. Sounds good enough? hehehehe

Jadi, kira-kiranya yang nie jadik pokok pangkal utk aku mencampur adukkan bahsa biar jadi tunggang langgang tonggeng tebalek yang aku rasa biar orang malaysia jer tau apa yang aku taip. So, <--- salah satu pertambahan ayat yang merosakkan bahsa malaysia yang mana rakyatnya dah banyak yang rosak.. aku nak bagitau yang minggu depan aku akan mendaftar. Utk apa? Kena la ushar balik aku punya previous entry. Hehehehe.. dan aku kena bersiap sedia menyemartkan diri aku dan melengkapkan kepala otak aku dengan pemikiran yang tahap gaban dia punya ready dan mentelaah dan mengkaji selidik apa yang perlu sebagai persediaan aku utk menghadapi kursus dan priksa yg cam ala ala zaman aku skolah dulu utk pastikan aku lulus secepat yg mungkin. Cuma rambut aku jer yang dah mengilai sampai takat bahu yg srabai tapi aku ikat kemas gak time kuar, blom ready utk dikorbankan utk bulan nie. Mebbe minggu kedua bulan depan aku ready kot dan atas sebab apa.. tayah la korang tau, korang bukan bz body kan? Dan by the end of this month im stepping into one new world. In order to be the different of me. Totally!! And i really mean it such as an important breaking point in my life.

So.. kengkorang kat luar sana, doakanlah utk perubahan diri aku dan aku juga pasti akan berbuat yang sama utk korang. Cukup dengan sgala kebodohan diri selama ini yang jauh dari jalan bercahaya .. sebab dah korner time nak masuk simpang trus masuk jalan gelap. Seb baik ada kawan yang tunjukkan jalan utk aku dan trima kasih aku ucapkn yang bukan sedikit.. tapi stinggi .. errr.. tinggi apa ek? Setinggi tinggi tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.. Ekkekekeekek. And for those person, i do really appreciate ur kindness.

Dan nota kaki : sentiasa ingat selalu, jgn mudah mengalah dan jgn bermuram ala 6 jahanam yang nak kena balas dendam dengan p.ramlee, sentiasa tayang gigi korang dan tunjukkan lesung pipit yang ada.. kalau ada laa.. tader tu jgn nak prasan. Dan slalu syukur sebab ianya hari yang bagus sebab kita masih bernafas. Its a nice day to be alive. Peace!!

No comments: