Sunday, January 24, 2010

lo lo lo lo lo....

Semalam.. sentuhan terakhir, dengan harapan berhenti selamanya. Hari ini..sedikit sentuhan menjadikan semakin sukar utk berhenti.

Mamai, pening, menggigil dan otak dipenuhi pemikiran yg penuh dengan candu. Badan tidak mendapat sumber nikotin menjadikan aku beraksi bagai orang yg tak keruan. Duduk sebentar, pau sebatang.. tarik dalam2. argghhh... stimmm..

Niat dah betul, tapi will power tak cukup kuat. Dah berkali cuba benti smoking, tapi kali nie dengan niat "sahaja aku benti mokok kerana kesihatan diri dan utk generasi aku yg akan datang".

Nikotin kalau dah ari3 masuk dalam badan. Kita stop mengejut tapi *daya gila* tak cukup kuat. Susah beb.. aku kena tetapkan diri balek.

*daya gila* = sumber kuasa cam katun soul eater tue.

Kengkawan.. doakan gua beb. Sesambil utk kesihatan diri aku dan jugak utk generasi aku yg akan datang, errr.. aku nak kawen beb. Kena berjimat muahahahahhaha....

3 comments:

cik adza said...

chayok chayok..
semoga kali nih berjaya.

bia ssh skrg, senang di masa akan datang.

:)

Aujinz said...

♫ chaiyok chaiyokk..
abang Man boleh..ahaks...:))

Mr_Aries said...

terima kasih atas dorangan anda berdua laki bini.. :"> :">