Sunday, January 3, 2010

Kisah 2 hari.

Abis kerja jam 12, jam 3.30 ke pkns s.alam, kemudian melayan tongtam di muara jam 6, menonton movie vampire assistant di alamanda jam 9.30, mlepak bersama kawan di mamak kembar putrajaya sehingga hampir jam 2 selepas abes menonton. Terus ke Kolam Air Panas Bentong dan sampai disana jam 4pg, kemudian ke Genting Highlands melepak sebentar, sambil melayan kesejukan setelah bermandi manda di kolam air panas yg tak brapa panas. Jam 6pg bergegas pulang dan sampai di rumah jam 6.45pg. Trus buat kerja dan bukak kedai jam 7.15. Abis kerja jam 12tgh ari. Terus ke kenduri kahwin selepas mandi manda di rumah jam 12.30. Jam 1.45 on9.. jam 3.30ptg tdo. Jam 11 mlm terjaga. On9 jap then kul 1pg tdo.

Sekian saja .. citer saya utk kisah 2 hari saya. Wooww!!! Moral of the story, lain kali aku tanak pakai jam. :))

6 comments:

Aujinz said...

hahahhaha..
lenkali jangan pakai jam...
tydo tak hengat donia dah tue..=))

!eNa PnG said...

haha sawan x hingat:P

MeLyssa NaDiea MRY said...

nape xnak pakai jam???penat2 pis bg htran jam tu [-(

Anonymous said...

solat asar?

solat maghrib?

Mr_Aries said...

aujinz : walau saya pakai jam atau tidak.. saya sentiasa menepati masa..

iena : skali skala...

mell : aku pakai laa..tu saja jer aku taip camtu :P

Anon : perlukah saya listkan secara detail suma skali dalam nie? termasuk time saya berak kencin skali? :-?

Anonymous said...

sekadar menegur.. cara bercerita.. tidak langsung menunjukkan nya..

maaf krn berburuk sangka.