Saturday, January 23, 2010

la la la la la...

kadang2 aku sampai tatau nak buat tajuk apa kat blog nie, sudahnya.. skati mak pak aku jer aku nak taruk tajuk apa. Blasah jer laa.. bukan ada yg peduli pun kan? Tak masuk dalam silibus penulisan blog pun.. :))

Lain orang lain cara, lain dia punya entry. Hak masing2, itu baru dunia tanpa sempadan. Kalau asek peduli apa orang lain nak kata, tak tahan dengan kritikan, tutup jer blog atau tanak diganggu dan tak mahu benarkan orang lain baca, jadikan ianya privasi. Tak susah.

Aku cuma menunggu sampai waktu aku sampai. Waktu yg aku panggil my breaking point. my 2nd breaking point anyway. Am i ready enuff? i think so. Semoga perancangan menjadi. I just get meself ready. Tahun ini sepatutnya menjadi tahun memulun, apa itu memulun? Memulun itu diambil dari perkataan pulun yg telah dijadikan frasa bahsa yg aku memandai dan sker sker nak buat. Sorry.. ayat nie tak masuk spm, so.. tayah nak peduli. Yg aku tau.. aku sentiasa jadik diri aku. Hav a nice weekend me fren.. :D

2 comments:

Aujinz said...

memulun..?
nak mantapkan badan lagi ke bang...ahaks..

Mr_Aries said...

memulun carik duit la jang :)) nie dah terlebih mantap dah nie.. cuma takleh nak celen hang jer :P