Tuesday, January 5, 2010

Aku..

Hidup...kadangkala diatas kadangkala di bawah. Beringat merupakan cara terbaik, tapi manusia ini mudah lupa dan sering buat silap. Terlalai atau tertangguh juga keserabutan fikiran hanya kerana perkara kecil dan remeh temeh.

Kita dimana? Kita siapa? Dan apa tujuan kita? Siapa rakan kita? Siapa sahabat kita? Yang perlu ada utk menegur samada secara halus atau secara terus. Hidup ini singkat, rakan dan sahabat itu datang dan pergi dalam pelbagai cara yg tersendiri. Kehidupan tidak selamanya bersama.

Aku... cuma seorang lelaki dan sebagai seorang lelaki, aku hanya melakukan perkara yg sepatutnya aku lakukan.. Sekian. Sekadar peringatan buat diri aku sendiri sebagai seorang lelaki.

3 comments:

Aujinz said...

nasib baik aku pun lelaki....

!eNa PnG said...

aku perempuan...:)

cik adza said...

sy perempuan. :)