Tuesday, October 27, 2009

Weekend aku..

Sabtu.. bosan tader menda nak buat, kuar ngan member aku pi alamanda layan movie. Citer pertama.. Lembing Awang Pulang Ke Dayang. Satu filem melayu yg bagi aku sangat gah pada tajuk dan pada poster. Tapi cuma tu jer. diulangi.. itu jer. Bagi pandangan aku dari sudut seorang khalayak penonton. Citer tu tak layak pun ditayangkan di pawagam sebab buatkan penonton cam aku rasa membazir membelanjakan rm10 utk buang masa sejam lebih menonton citer yg bagi aku sangat2 hampeh nak mampus2. Aku ingat orang yg buat filem nie, tak pernah tgk filem kot? Farid Kamil dan zulhuzaimy, pelakon yg agak bagus bagi aku tapi.. lu blakon citer macam nie.. kredibiliti lu musnah bai. siyes wa cakap. Kalau ada cite yg ada lu org, gua banned.

Citer kedua, Law Abiding Citizen..citer yg menarik dan plot yg menarik, sekurang kurangnya dapat lepaskan tension aku tgk citer yg pertama tadik. Aku tanak citer kat sini sebab nanti ilang lak stim korang nak menonton. Tapi memang aku sarankan buat kaki2 wayang.

Ahad.. picnic di sg congkak.. xtiviti paranormal dengan kengkawan vf aku. Penat but fun.. thanks buat mereka2 yg sudi menghadirkan diri dan memberi kerjasama. Walaupun ahad itu sekadar hari2 yg berlalu pergi tp tetap dalam memori :)

see ya \m/

8 comments:

hidayana said...

tak dapat join misi paranormal tu :( :(

Aujinz said...

di kesempatan ini saya ingin mengucapkan terima kasih tak terhingga kepada encik Man kerana belanja makan soto ngan teh tarik..

dan mengajak aku menjalani misi paranormal di Sg. congkak.. sandwich telo mmg sedap.....

cik adza said...

hehhe~ sy nk ucapkn mekasih sbb belanja sy juga.. teh tarik dan nasi lemak itu sgt sedap.. nnt ada masa, mo dtg lg.. :D

mekasih juga sbb sudi meramaikn misi paranormal pada ari ahad.. :p

*sandwich telo mmg sedap.. nyum2*

Mr_Aries said...

hidayana : kalau join aritu bleh tulung gorengkan cengkodong :-s

aujinz : itu sandwich memang terbaek :-bd

adza : mekasih juga sebab menjoinkan diri :D dan sawan dikemudian harinya..muahahahahah

cik adza said...

tu laa.. igt p le release tension.. rupa2 nyer lg gile..
nanges seharian tanpa belas kasihan..

nk crita kt org, si dia minta merahsiakn..

so, mcm mana?? sawan laa sy sorg..
nway, am better now.. :p

: windu nk mkn sanwich telo ngan korang suma..

Mr_Aries said...

si dia tu sapakah? musykil betul.. dari aritu nak tau.. tapi tak dapat gak tau :((

cik adza said...

biarlah rahsia.. :D

Mr_Aries said...

baeklah :D