Sunday, February 15, 2009

Movie...

Satu perkara yg menarik yg kita dapat masa kita menonton, kita dapat menjelajah ke tempat2 yg kita tak pernah pergi, perkara2 yg tak pernah kita alami hanya dengan menghayati apa yg kita tonton.

Dan buat kaki2 wayang yg ada kat luar sana. Pasti setuju utk mengatakan upin dan ipin adalah hasil yg tidak menghampakan, keluaran Malaysia yg boleh dicop sebagai bagus. Tapi buat masa nie dan dalam tahun nie, bagi aku.. cerita yg sgt menarik yg aku tonton stakat nie, slumdog millionaire, berbaloi dengan sen yg aku belanja utk beli tiket, series dowhh... korang pergi la tgk. Layan giler..

Mungkin rabu nie, bersamaan 18 Februari.. aku nak layan kepala tgk movie kat KLCC. Movie marathon.. yg biasa aku buat dulu..3 citer dalam masa sehari. Changeling, the curious case of benjamin button ngan satu lagi citer.. aku tak ingat lak tajuk, tapi yg The Rock ada belakon tue.. blasah jer laa


So.. ada sesapa yg ada bran mo join aku? Start tgk movie kul 2 ptg.. mesti korang suma tgh kerja... muahahahaha

4 comments:

Oyin said...

hoi!! apa yg ko nk tgk tu cite yg aku sgt2 mau tgk laaa...ampeh tul dia ni :-w
aku mau juin :((
on9 ler ym...kite plan cmner :-s


tp citer Upin & Ipin mmg sgt2 best 8->

Cik_Iza said...

nak ikut! hahaha

ajakrebyz said...

dah ada awek baru pun mau marathon muvi sorang2 kew?? huhuh..

kalau le ku tahu slumdog best.. aaarghh..

Mr_Aries said...

oyin : sawan marathon ka? :))


cik iza : meh la datang kl :D

cik aja : disarankan.. best wooOOoo :X :X