Tuesday, February 10, 2009

Berlibur..





Atas nie adalah gambar aku.. buat yg tak kenal aku.. so.. meh la berkenalan kalau nak, kalau tanak takper.. dulik ahh!! :))
Waktu kejadian bersamaan dengan 7hb feb. Bertempat di sg.gabai. Sangat memenatkan tapi sangat terhibur dan puas ati. Naik panjat ke atas jer dah turun 5kg berat aku dan aku sangat puas ati tapi bila turun jer.. berat naik balek 8 kg. Adehh.. takleh blah btol :)) sapa la yg rajin sangat bawak makanan ke atas tu... aekekekeke

Tapi apapun... tujuan berpiknik kat sg gabai tercapai suda.. sekadar berhibur bersama teman2 yg dikenali dan merapatkan lagi hubungan sesama kita. tu jer.. tader lain pun. Dan lepas nie aku ingat nak berehat sekejap dari aktiviti2 macam nie. Tapi tatau bleh ke idak.. saja jer nak senyap layan kepala balek sesorang macam dulu :)







Apapun... kita yg hidup nie kena la ceria2 kan diri kita. Sebab ada waktu kita akan merasa ceria dan nikmatilah keceriaan itu.. sampai waktu musibah menimpa.. dan bersedialah kita utk hari itu.. Tapi macam biasa.. teruskan jer life sebab.. maleh aa nak cakap sebab dia, korang pun tau apa yg akan aku taip.

It's a nice day to be alive.. aaahhhhhhhhhhhhh.. nyamannya.. :)

5 comments:

Kuntum Cempaka said...

ko makin debab ngan rambut pendek..teruskan usaha utk diet..hihihihi

Anonymous said...

ohoho makin bulat ker??? sonok picnik ek..

Anonymous said...

bangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg..

OMG!! OMG!! OMG!! tu ko ker??????????????????????????? lain giler!!! hehehehe.. :P

BTW nak berkenalan bleh??? :D :P

Cik_Iza said...

er.. comel.

Mr_Aries said...

kuntum : ada bran meh la join muahahaha

cik aja : sonok sentiasa.. meh la join kalau bran.. :-"

morning dew : yes.. this is me.. lain kan? meh aaa nak berkenalan.. :P

cik iza : syyy.. jgb bitau orang :)) aekekekkeke