Friday, February 20, 2009

Lagi lagi movie...

Antara movie yg aku dah tgk so far...

Ong Bak. Geng (upin dan ipin). The Curious case of Benjamin Button. House. BrideWars. Pink Panther. Changelin. The Punisher. Slumdog Millionaire. Underworld. Valkyrie. Dan.. errr.. apa lagi ek?

Tapi akan lebih banyak lagi menyusul dalam list. Cuma maleh nak masukkan lam sini sebab aku memang antu movie skang nie. Sesapa nak pi tgk movie, ajak jer la aku.. confirm aku akan join kalau citer tu aku blom tgk. Nampak gaya kena kumpul gang2 kaki wayang nih.. bleh gak layan tgk reramai :D


Buat yg blom menonton seperti cerita di atas.. disarankan menonton Underworld, Slumdog Millionaire, Upin ipin dan the Punisher. Tidak menghampakan :)

Selamat menonton :D

4 comments:

Oyin said...

betul btul betul!!!

Slumdong Millionaire sgt2 best huhu

ko pn sama...klau mau tgk wayang jgn lupa ajak aku :-w

kita serupaaaaaaaaaaaaa muahahahahaaaaaaaa

Mr_Aries said...

oyin : kita mana serupa aaa.. ko kecik.. aku besau :)) =))

ajakrebyz said...

uiskk.. mmg kaki wayang ahh camni.

Mr_Aries said...

aja : tau takper :D