Tuesday, November 11, 2008

Penat

Alhamdulillah.. selesai suda majlis persandingan 2 orang adik aku. Kehadiran tetamu di luar jangkaan. Beg2 yg disediakan tidak mencukupi.. Hujan yg slama 5 minit tidak mengganggu kelancaran majlis.. cuma tempat meletak kenderaan yg sampai takder.. dan bas yg datang pun takleh nak parking. Pohon ampun dan maaf atas segala ketidaksempurnaan dan terima kasih pada yg membantu.

Terima kasih gak buat teman2 yg hadir walaupun bukan aku yg kawen. Kedatangan korang walaupun lambat tetap aku sambut. Tetap juga aku simpan lauk pengantin buat korang :)

Actually.. nak update pun tak brapa ada mood.. gambar tak siap lagi and penat pun tak ilang lagi. Keje dah start balek besok n ahad nie blah pahang plak mo pegi. Tapi mungkin aku tak pegi kot sebab aku cam tak brapa ada mood mo pergi. hehehe..

Dah la tu.. penat nak pk.. apa yg perlu aku post sebab aku tak ready nak post apa2 lagi buat masa nie.. till then.. be happy to everyone.. :)

2 comments:

Oyin said...

mekaceh simpankn udang utk aku hahahaha

Mr_Aries said...

sesamer.. next time kita lantak udang lagik kat greenbox lak :))