Friday, November 21, 2008

Mari Bersukan


Tajuk diatas takder kena mengena ngan entry yg aku nak taip nie sebenarnya. Sekadar nak bitau.. aku ada join satu bowling tournament 30/11 nie..

Last main aku tak ingat bulan brapa, tapi malam tadik stelah lama tak main. Dengan berat bola 14paun, dengan 7 game skali henjut.. kejung wehh lengan aku. Tapi takper.. pektis pektis.. cuma hasilnya tak brapa memuaskan ati aku, sebab paling tinggi aku bleh pergi pun cuma 178.. adoi laa.. bila la aku nak dapat cecah 200 ke atas stiap kali main :d

Tapi apa nak kisah, kalah menang itu adat permainan.. Tapi bagi aku, aku main utk menang tapi kalau kalah tak kisah jer sebab aku dah biasa menerima kekalahan :) sebab walau apapun jadi.. it's a nice day to be alive.. mari la kita sama2 terjunam

\m/ mari terjunam \m/

7 comments:

Oyin said...

waaaa....dh pndai letak gambo 8->

aku dh lama x men boling :-s jom men kt alamanda :">

Mr_Aries said...

yin : slama nie aku tak pernah letak gambo ker? :))

aku tunggu tonement jer baru aku main.. tangan tak baik lagik nih :))

Miss Reen said...

wahhh...dasat ko maen bowl skrg...

aku dah dekat setahun tak pegang bole bowling!!!

Zazaali said...

semoga menang game boling ahad nie..=) xpon dapat lucky draw ker..=p

Zazaali said...
This comment has been removed by the author.
ajakrebyz said...

alah.. apalah sgt berat bola tu kalau nak dibanding dgn beso tgn tu hahahahha

Mr_Aries said...

devilish : simpan buat barang antik jer la bola tu kat umah :))


duniaku : game ancur semalam, punah ranah :((


aja : tangan tak besau mana pun.. badan je besau :)) muahahahaha.. aja da pandai ja'at daa skang nih .. aekekekeke