Monday, October 27, 2008

Aku yg memeriahkan diri sendiri..

Jumaat.. ke satu tempat, meluangkan masa bersama teman, menonton max payne tapi macam sedikit kureng itu critah tapi layankan ajer dengan aircond yg sejuk tak hengat donia.. buat aku kejung.

Ahad..seorang teman juga seorang sahabat yg dikenali dari dunia maya. Kambeng gurun aka kambeng tenuk aka kambeng cipan aka kambeng janggut sciput aka kambeng7 atau nama sebenarnya MollyAina, telah selamat melangsungkan perkahwinan. Dapat la jugak aku hadir memeriahkan majlis. Terus aku ke putrajaya selepas itu berjumpa someone trus gi layan bangkok dangerous tapi tak brapa best cam bongok dangerous lak jadinya. Aku tak brapa puas ati melihat filem aksi tapi sangat kurang aksinya.

Isnin .. abes je keje trus melibatkan diri dengan kengkawan brendam cam kerbau plus badak mentibang merendamkan badan di sungai chongkak. Lama giler tak pi sana, carik dorang sampai dekat sejam baru jumpa. Ampeh tul dorang, cakap tempat biasa.. mana la aku pernah join korang seblom nie dowhhh.. tenuk tull laa.. :)) malam dorang ke karaoke lak.. tapi aku tak dapat nak join.. penat seyy.. sebab arini aku kena keje lagik..

Arini.. sama gak cam korang.. kalau tak keje mengulat ngadap pc dok surfing sana sini. tapi bezanya.. keje aku dah abes.. tak macam korang, time keje dok ngulat jer main internet.. muahahaha

tu jer la kot.. tader apa nak taip.. boring gak kalau tgk blog nie jadik cam statik cam hamjadah jer rasa. :D



kdt for hani_cute : sori amek gambar tanpa kebenaran dari page vf dia :D

5 comments:

Oyin said...

pegi sg congkak x ajak aku
*sob sob*

Mr_Aries said...

oyin : aku pun orang lain ajak, takper.. next time pergi kalau petai ada aku soh dia angkat ngko skali :D

Oyin said...

xper lh...

Mr_Aries said...

oyin : apa kata kenduri adek aku nih kang.. ngko mai tolong kenduri.. ada gak pekdah :))

Oyin said...

bleh bleh...
tolong mkn muahahahaaa