Wednesday, December 3, 2008

Selamat ari khamis

Last sunday.. bowling tournament selesai sudah, aku main dah cam aram jadah, baling pun asyik senget tak sudah, nak jadik terer skadar angan tak sudah, main punya lemah dah macam penagih dadah, tapi demi semangat semuanya aku redah.

Minggu yg tak brapa bagus buat aku, seluk seluk rasa cam dah kosong aku punya saku, ingat nak dok umah jer baca buku, tapi kang cam tak happening lak life aku, sudahnya terpaksa menempek kat memember aku.

Raya Aji dah nak dekat, nak merayau memasing dah pakat-pakat, kalau boleh aku nak gi jejalan tempat dedekat, sebab tengah kering nanti kemahuan plak tersekat, lelebih lagi perut aku skang nie nak kena ikat, sebab dinner VF macam dah dekat, nak pakai baju grand kang takleh lak nak lekat, tukang jahit pun lagik la takleh nak sukat. :))

Zaman skarang nie life dah tak macam dulu, kemana mana pun gambo agong nak kena pakai selalu, bila belanja dah macam air yg berlalu, kalau takder "wehh lu punya gua pakai dulu", tapi bila ada..kawan belanja tak pilih bulu, tapi pepehal pun gua nak layan kepala dulu, so.. yg membaca atau terbaca.. gua chow dulu, bukan apa.. it's a nice day to be alive selalu :D

2 comments:

ajakrebyz said...

main punye lemah?? x training dulu ke berat dah makin bertambah? huhu

Mr_Aries said...

aja.. bukan lemah sebab apa.. suma balingan tak menjadi.. tangan pun jadik luka.. huhuhu.. tension seyyy :))