Friday, October 3, 2008

Raya Lagi..


Sememangnya saat yg agak membosankan buat aku, raya tahun nie sangat suram, sebab tak semua dapat berkumpul tahun nie. Dan satu rumah pun aku tak pergi lagi buat masa nie. Aku jenis manusia yg jarang duduk kat rumah tapi terpaksa memerap kat umah slama 4 ari, sumthing yg aku tak dapat nak terima sebab aku nie jenis manusia yg cepat berasa bosan.

Tapi sebenarnya aku tak perlu merungut, sekurang kurangnya aku masih ada parent yg boleh utk aku pohon kemaafan dari dorang. Masih lagi punya kesempatan utk bersama dorang dan di waktu yg sama terfikir gak aku tentang mereka2 yg sudah tidak punya mak bapak. Bagaimana perasaan dorang di waktu lebaran? Bagaimana dorang nie merayakan hari lebaran tanpa kedua duanya? Simpati buat mereka2 yg merayakan lebaran tanpa kedua orang tua disisi mereka. Tapi hidup perlu diteruskan.

Next week aku start keje balek, and aku arap aku akan bz dan sentiasa bz sebab aku tak perlu nak fikir apa2 lagi. Dan aku dah penat nak fikir apa2 lagi dah. Banyak menda yg perlu difikirkan dan umur pun dah smakin meningkat. Bosan sebenarnya hidup sorang2 nie.

Buat teman2 yg aku kenal dan aku tak kenal, salam aidilfitri buat kalian walau di mana jua anda berada. Harus diingat.. kawan tetap kawan dan kalau boleh biar kawan sampai mati. Sebab dulu aku terlalu banyak hilang kawan.

Assalamualaikum

12 comments:

Anonymous said...

bang..

selamat hari raya :) mintak maaf banyak banyak la naaa.. halal makan minum aku..

kawan sampai mati yek.. seperti pernah ku baca.. tapi di mana yaaa??? :P

Mr_Aries said...

MD : memana jer laa.. nak kata halal makan minum tu, patut aku yg sebut.. aku pun mintak maaf bebanyak naa... :D tak dapat nak temankan time raya.. sendri mo ingat :D

Anonymous said...

hehehehe.. lawa gambo.. :P tapi kan serious laa.. nampak smart

Mr_Aries said...

MD : nak buat lawak pun agak agak laa =))

ajakrebyz said...

pertama kali tgk gambo pakai bj melayu haha. slmat raya. gi je la raya kat melaka tu.. hikhik...

Mr_Aries said...

hahaha.. macam la slama nie tak pernah tgk gambar sayer pakai baju melayu kot cik aja?? :))

H said...

selamat hari raya.
:)

Mr_Aries said...

yo kenit .. slamat ari raya gak \m/

Oyin said...

baju jer lh yg smart lalalalalaa

cm x kurus jer????
*lariii!!*

Mr_Aries said...

oyin : bulan pose dah turun 8kg, tapi malam raya.. tambah 4 kg, pastu time raya tambah lagi 4 kg, so kesimpulannya.. aku maintain jer laa :))

takder apa yg berubah aekekekekeke

Oyin said...

ceh! ampeh jer b-(
aritu yer yer jer kata mau kurus b-(

Mr_Aries said...

oyin : kalau aku kurus aku jadik cam galah.. tu pasal aku tanak kurus .. aku nak tap jer :)) =))