Sunday, September 28, 2008

Salam Aidilfitri

Debaran tidak berapa terasa, kemeriahan juga tidak aku jangka sebab aku tak rasa macam nak raya. Tiada yg istimewa pun raya tahun nie melainkan kemenangan yg diperolehi setelah sebulan berpuasa. Itu jer kot..

Macam biasa, tahun nie beraya kat semenyih dan aku tak punya plan apa apa..lepas semayang raya mebbe lepak umah sepanjang ari. Dan buat mereka2 yg aku kenal, 10 jari ku susun dan kalau tak cukup ngan jari kaki skali utk pohon kemaafan andai aku pernah berbuat salah pada kalian2. Sememangnya kita manusia adalah umat yg sering sahaja melakukan kesalahan. Dan kemaafan dari kalian itu aku pinta semoga tidak tersekat perjalanan aku utk teruskan hari2 yg akan datang.

Salam aidilfitri buat semua.. samada yg kenal ataupun tak. Hidup kita ini singkat, jadi bermaaf-maafanlah sesama kita manusia. Assalamualaikum

2 comments:

Anonymous said...

salam lebarannn...tumpang lalu...

Mr_Aries said...

lalu jer laa... bukan kena tol pun..cam kita nak balek kampung tu.. :D