Sunday, October 19, 2008

Kebizian yg tk diingini..

2 november ~ majlis pernikahan adik aku.. masjid saidina othman

8 november ~ majlis pernikahan adik aku lagi sorang.. masjid saidina othman gak

9 november ~ majlis persandingan kedua-dua adik perempuan aku, kat semenyih.

16 november ~ majlis persandingan seblah lelaki, kat pahang.

23 november ~ majlis persandingan seblah lelaki lagi sorang, kat langat.

Satu jer amaran, jgn tanya soklan bonus kat aku..sebab confirm aku takkan jawab. Apatah lagi soklan cepumas. Utk 9 november, agak2 perlu ke aku menjemput sesapa sebab bukan majlis aku. Tapi tak kisah la.. aku akan jemput gak sesapa yg sudi nak makan atau sekadar memeriahkan majlis. :) Sekian terima kasih.

8 comments:

Oyin said...

nk dtg! nk dtg!!

erk...amik aku leh x??

muahahahahahaa

Mr_Aries said...

oyin : kejadah time tu aku nak gi amek.. huhuhuhu.. tak dan nak buat apa daaaa :))

Oyin said...

psst...nnti ramai x teruna2 kt sana? *malu malu*

ajakrebyz said...

nk kata adik kembo, x kembo.. ni mmg sengaja plan bagi same date ke?

nanti taun depan lak ada entry:

hb bulan : adik aku sorang nak bersalin...

selang beberapa hari : adik aku lagi sorang pulak nak bersalin..

hahahahaha

Mr_Aries said...

oyin : teruna sangat la ramai, aku pun masih truna suci per.. :))

aja : zaman kegawatan ekonomi.. kena la skali harung.. tayah nak pepenat :)) lagipun save budget :P

Miss Reen said...

wahh..
congrates sbb dapat adik² ipar ye man!

aku pun malas nak tanya soklan kat ko..
cuma aku nak tanya..
bila kiter bole lelepak..??

Oyin said...

ko??
x hingin!! muahahahhaa

Mr_Aries said...

reen : anytime sis.. just gimme a call.. :D sms oso can :D :)

oyin : tau takper, tapi ramai lagi yg tak hingin gak sebenarnya ... uwaaaaaaaaa :)) =))