Tuesday, September 2, 2008

Ramadhan..

Salam ramadhan buat semua, dah masuk ari kedua tapi baru arini nak wish kat suma orang. Walaupun tak semua yg baca blog aku... tapi tak kisah laa.. at least kekalau terlambat nak wish pun still gak dapat wish kat suma orang. Ramadhan itu bulan yg dinantikan, ramadhan itu bulan kesyukuran dalam menguji ketakwaan. Iskk kejadah cam ayat aku skema giler dan cam baik gilerr.. iskk..

Tapi tak kisah laa.. nie pun aku taip sebab baru balek dari majlis buka posa yg skadar 6 orang berbuka sesama.. tak payah la nak sebut sapa .. tapi yg pasti kengkawan net gak. Aku dah tak brapa ada kawan dari zaman skolah, suma dah kawen dan yg ada pun banyak dah blah kuar dari kl. So.. buat teman2 baru.. aku sentiasa nantikan jemputan utk berbuka posa bersama teman2 sekalian :)

Tapi bulan posa nie.. target aku cam biasa, tak banyak.. sikit pun jadi la nak kurangkan .. berat aku dah gaban melangkau tahap batasan yg tak terhingga kebesarannya. Tapi lam gambar aku nampak kecik sket :P Oleh itu.. salam ramadhan buat kesekian kalinya buat kalian2 sahabat yg kenal akan diriku yg tak seberapa ini.. :)

Assalamualaikum..

3 comments:

Oyin said...

xnk buke pose ngan aku :-<

trun kn brat bdn!! chaiyokk!! muahahaa

Mr_Aries said...

yin, bukan tanak.. hehehe.. tapi tak available siott :D aekekekek

Miss Reen said...

ko nak berbuka ngan aku ke?
tp aku tak poser...muekekeke