Tuesday, April 15, 2008

Hari yang sengal...

Start dari rabu lepas aku bercuti sampai la ke hari nie dan mungkin juga berlanjutan sehingga jumaat dan bermula sabtu mungkin aku akan bekerja semula. Hari yg sangat sangap lantas membuatkan aku sengal dicampur dengan sangap dan disudahi dengan slenger. Arini sepanjang ari aku dok ngadap pc nie melayan movie free.

Aku ada rasa tringin nak jumpa dengan kengkawan baru biar ilang sgala sengal dan sangap aku nie. Tapi time nak jumpa ngan dorang tu plak ada masa tu cam rasa malas pun ada. Dan kebelakangan nie aku baca blog orang, suma cam ada problem jiwa. Aku tak faham kenapa dorang dok melayan sangat memenda camtu? Ada masa memang la cambest tapi ada masa cam korang akan rasa down sangat, tak ke cam tabest jer rasa cenggitu? Kenapa tak boleh nak dongakkan kepala? Teruskan life sebab kita sendiri tau perjalanan kita masih panjang. Tapi kita taktau dan cuma perlu ready bila life kita ini pendek sebab semua itu bukan keje kita utk tentukan.

Buat kengkawan baru yg tak pernah jumpa dan mebbe akan berjumpa gak someday. Korang jgn la dok layan kepala sangat. Agak-agak laa.. cukup2 la tue. Teruskan jer life dan kuatkan semangat cam aku. Aku cakap jer walaupun semangat aku nie kengkadang cam korang gak ada masa up n down. Tapi kan, relax jer laa.. and wat bodoww walaupun kengkadang stengah orang tu da memang bodoww..tapi takder la aku nak tujukan ayat bebodoww nih wat sesapa sebab aku pun ada masa cam ala ala bodow gak. Tak ke jadik cam bodowww jap ayat aku nih. Sampai aku yg menaip time sengal nih pun trus jadik bodow.. ampeh tul.

Jadi kesimpulannya bagi aku. Hari ini merupakan hari sengal aku dan tak lupa buat best fren aku BiG, eppi besdei to u bro. Time besdei ngko plak jadik ari sengal utk aku. So apa kata kengkawan yg mengenali diri ini.. chewahh. skema giler ayat. Mari kita sesama menyengalkan diri.. Jom.. hehehehehe

Apapun jgn lupa utk nikmati hidup sambil menghirup udara segar kena lak waktu lepas ujan.. :) Assalamualaikum

No comments: