Tuesday, April 15, 2008

Aaaaa????

Ribut malam buatku serabut,
ke ruang tamu trus aku bersiler,
pegang kepala rasa cam nak tercabut,
sebab kesengalan datang menggiler.

Bila sengal datang menggiler,
aku takleh dok diam sesajer,
trasa cam nak campak kusi meja,
nanti orang cakap aku tade keje.

Dari dok melangut depan pc,
ada gak pekdah aku dok tgk movie,
citer suma free sapa nak kasi?,
dari aku skodeng org tgh projek dalam myvi.

Aku bosan yg amat sangat,
sampai taktau nak buat apa,
korang yg baca nie sendri mau ingat,
mesti korang akan kata ntah apa apa.

Aku buat apa yg aku rasa perlu,
walau satu rumah aku disuruh menyapu,
wehh kengkawan aku chow dulu,
dari aku terus cakap merapu.

Sekian pantun picisan yg budus buat anda yg membaca.
Mekaseyyy..

6 comments:

kambeng7 said...

ceh
pantun menggila.
tapi ade cerita la.
cite pasal awk giler!

peace!

Miss Reen said...

be strong k bro...

Mr_Aries said...

always la sis, skali skala jer layan kepala.. :)

Oyin said...

mereng eh :))

Mr_Aries said...

errr.. kurang lebey kot.. hhehehe

Anonymous said...

ermmmmm.....sadis