Sunday, April 13, 2008

Alhamdulillah..

Alhamdulillah, aku masih lagi dalam kepenatan tapi saja jer singgah kat sini japs sebab aku cam takleh nak tdo awal walaupun penat. Selamat sudah majlis persandingan salah sorang adik aku. Segalanya berjalan lancar walaupun semalam hujan turun dari tgh hari sampai ke malam. Tapi harini syukur dan alhamdulillah sebab hujan turun setelah majlis selesai. Penat tapi puas ati jugak laa..

Dan semalam jugak 12hb April merupakan hari lahir bapak aku yg slama nie aku tak pernah nak amek tau. Dan bapak aku juga seorang aries upanya. Seblom nie aku tak pernah nak amek tau tapi sebab semalam siap doa selamat dan juga marhaban dan juga siap buat announcement sambil mak aku bawakkan pulut kuning utk bapak aku. Kitorang nyanyi reramai Allah selamatkan kamu.. Dan semoga Allah selamatkan terus bapak aku dan dipanjangkan usia dan diberikan lebih kesihatan.

Penat dan puas ati walau bukan semua kerja dah dikemas dan diselesaikan tapi aku lari japs ke sini sebab aku cam takder port nak rehat n lepak. Apapun aku doakan adik aku bahagia hingga akhir hayat dan dimurahkan rezeki utk suami dia agar dapat menjaga adik aku dengan baik. Tapi sronoknya kira part sdara mara dari jauh datang walau ada yg aku tak kenal tapi dorang kenal aku. Ada gak yg aku kenal tapi taktau nama dan memacam gak laa.. Kira cambest gak ushar tetamu yg hadir sesambil cuci mata, u know wut im saying rite? :)

Tapi satu bab aku tak suka bila orang dok tanya bila part aku. Aku lak jenis slamber menjawab "tader orang nak" hehehe.. senang n abes citer. Bila ada makcik2 cakap "takkan la tader orang nak?" . Aku tanya dorang balek "makcik ada anak perempuan yg blom kahwen?". Diam lak dorang.. sengih je.. ampeh. Sampaikan ada tetamu yg datang ingat aku yang nak kawen.. hehehe.. ampeh giler dowhhh

Dah laa.. sampai sini. Penat tapi just tringin nak buat entry arini sambil dok surf internet japs. Thankss buat kengkawan yg hadir walaupun bukan aku punya majlis. heheheh.. sendri mo ingat. Assalamualaikum.....daaaaa...

5 comments:

kambeng7 said...

SELAMAT PENGANTING BARU to adik abg
hahhahahha
dengan pertanyaan
dah makan??
hehhehehe..

+ seb bek sye takde kat sebelah makcik tu.mau la nyampuk, die ne memilih sgt makcik nak yg macam nora danish agaknye..sye ne ape la kurangnye..tettttttttt!!!!

Mr_Aries said...

ayat yg cam ampeh, saya nak yg macam nora danish? wrong person cik kambeng.. hehehe.. taste saya tak sapa yg tau :P

kambeng7 said...

yela sape la sye ne kan awk mau kasik tau...

Mr_Aries said...

tader sapa bleh tau.. sebab ati orang lain lain.. hehehehe... :P

Zazaali said...

lawak gak..hehehehe part besday abah kamu tu..huhuhu