Thursday, July 2, 2009

Takziah....

beat it!!!! beat it!!! ... tu jer la yg aku slalu laungkan masa aku kekecik dulu. Sampaikan ada stengah orang tukar jadik Bidin!!!! Bidin!!!!... dan aritu.. tetiba aku cam terharu tetiba.. masa aku dok layan on9 sesorang lam kedai aku. Hebat dan gah di pentas dengan tarian yg sangat menghiburkan, perfomance superb, lagu2 yg sangat melayan. Tapi.. it's all over.. King of Pop is dead :-s

Takziah buat MJ yg sangat terkenal kerana lagu dan tarian beliau selain terkenal dengan kebodohan membuat pembedahan plastik tanpa menyedari orang menghargai bakat beliau dan bukan rupa beliau. Sadis.. Tapi wa sangat sker tgk tarian lu MJ.

Transformers, satu citer yg korang menyesal kalau korang tak tgk, dalam jangkaan dan tak rugi keluarkan rm10 utk durasi selama 2jam stengah. Buley menahan dan sangat stim ini crita muahahahaha...

Malam nie, aku nak berangkat ke Penang, dok sana selama 3 hari sebab aku nak join xplorace. Tetap jugak nak join walaupun badan tak fitt sebab mahu bersama kengkawan dan lagipun aku tak pernah merayau sesangat kat penang tue. So, seblom apa apa terjadi kat aku, aku mintak maaf kat kengkawan yg aku pernah buat salah ke apa ker, mana la tau... perjalanan aku tak direstui dan aku selamat pergi tapi tak selamat balek, just doakan la aku selamat pergi dan balek sebagai kawan korang. Sebab bukan senang utk mencari kawan dalam zaman yg penuh .. errr.. penuh apa ek? Pepandai la korang taruk sendiri.. tapi apapun, teruskan tersenyum pada sesiapa sahaja cause it's a nice day to be alive \m/ peace \m/

No comments: