Tuesday, July 7, 2009

gath penang..

Well .. takder nak update apa2 actually.. Just nak kongsi keseronokan bersama kengkawan. Lama tak pi penang, skali skala pi pastu join extreme race ala ala xplorace kira cam syok jugak la.. Maklum la.. lama tak lepak tepi pantai :D

Actually aku amek cuti semata-mata nak berjalan, asyik dok keje je..bukan leh kaya pun. Tapi sekadar tanggungjawab. Tapi aritu amek cuti 4 ari sekaligus, layan kepala ngan kengkawan. Skali skala join komuniti internet nie bergathering pun ok gak, lagipun dah lama tak join kan? Sori buat kengkawan yg mengirim ole-ole. Bajet tak brapa nak ada. Banyak nak guna huhuhu.. sabau la ek. Sesikit tu ada laa :)

Aku nak citer apa pun.. cam aku tak brapa pandai nak citer. Apapun tahniah buat para penganjur dan ajk yg bertungkus lumus menjayakan Mini Gath Penang nie. Salute korang sampaikan tuan director kena panggilan hangit sehari seblom gath berlangsung. Dan buat someone, aku mintak maaf sebab tak dapat banyak meluangkan masa bersama anda. Faham2 la kalau dah ramai2 jumpa kengkawan.. tak brapa elok nak berkepit jer :P lagipun.. masa kita masih panjang. Cause it's a nice day to be alive. :)



nie gambar aku ngan kumpulan 6 aku. Rangkaian 88.. :)) apa punya nama kumpulan da.. blasah jer :))





nie plak gambar aku ngan salah satu karakter kegemaran aku masa task dalam toy museum, tak puas beb ushar figure kat dalam tu.. geram jer :D

dah la.. tu jer.. papaii \m/

No comments: