Friday, June 12, 2009

Lagi2 wayang...

Aku minggu nie tak abes2 tgk wayang... tapi takper.. at least aku layan kepala dan tak kacau kehidupan orang lain. Life is all about do wut i want, for me la. Orang lain wa tatau. Aku jenis yg tak brapa kisah apa yg aku nak buat sebenarnya, so.. layan jer la kepala.

Suma latest movie aku dah tgk rasanya... kena tunggu net week utk Transformers. Tapi kali nie kena tgk ramai2 sebab macam ramai yg berminat utk menonton. Rabu aritu aku layan the Bloom Brother's, not bad la citer dia sebab buley melayan dan satu lagi citer fighting. Ok but not really ok. Malam tadi midnite melayan Drag me to hell tapi citer langsung tak menakutkan.. sekadar ada waktu ianya menjijikkan dan kelakar. Tak pernah aku tgk citer antu aku dok layan gelak jer melainkan tgk citer antu melayu. Tapi ada satu part yg buatkan aku terpanjat. Ampehh!!!

Tahun nie tinggal brapa bulan jer lagi, masa semakin suntuk dan macam2 perkara lagi aku nak kena buat. Come on man.. teruskan usaha. Jgn berhenti sekerat jalan jer.. Capai apa yg ngko nak capai.. Sekian.. tima kaseh :))

p/s : citer di atas hanya skati aku jer nak buat, takde kena mengena ngan sesapa pun, lu suka ke tak suka nak baca.. wa tak paksa beb :))

2 comments:

cik adza said...

sronok kn layan wayang tnpa menyusahkan org laen.. hehhe~

Mr_Aries said...

cik adza : layan wayang pun ada masa perlu utk kita bersendirian menonton... utk menjelajah ke dunia yg lain dari dunia kita.. :)