Monday, December 22, 2008

beautiful day..

Nothing to update... kinda bz for this few days.. bapak aku masuk spital.. agak tak brapa ok.. masih lagi memakai bantuan pernafasan.. i just hope everything gonna be ok and back to normal again.. but.. i need to prepare meself to face any situation.

hang out with frens.. sampai lebam tak ingat dunia, mungkin saat2 akhir utk aku mengenjoykan diri seblom datang waktu bz aku.. Nu year is just around the corner..tapi aku memang tak plan utk kemana mana.. sebab aku rasa cam aku kena keje so malas nak fikir sangat.

Satu jer pintaku. buat kengkawan yg mengenali aku dan juga tak kenal mahu juga yg bebuat tak kenal atau yg nak berkenalan :P aku mohon.. kalian2 doakan semoga keadaan bapak aku bertambah baik.. atau dipanjangkan lagi umurnya.. sebab, aku cam tak sanggup tgk mak aku menitiskan air mata.. aku sanggup terima kalau aku bakal kehilangan seorang ahli keluarga.. tapi aku tak sanggup utk melihat titisan air mata seorang ibu.. ibu aku sendiri..

till then.. be good.. dan senyumlah pada setiap kawan anda.. kerna hidup ini indah.. tak kira walau apa jua yg terjadi :)

assalamualaikum.. peace!!

9 comments:

Zazaali said...

hye, ayah kamu sakit apa?
jantung ker?
apa pon semoga cepat sembuh..

Cik_Iza said...

be strong for ur mom..
insyaAllah.. everything will be fine..

but remember always..

"It may be that you hate something when it is good for you, and it may be that you love something when it is bad for you. Allah knows, and you do not know" (Surat al-Baqara, 216)"

Anonymous said...

salam..

bang.. sorry to hear about your dad.. aku tau mcmn ko rasa.. yang aku bleh cakap.. pesan la kat mak ko suruh dia zikir n selawat banyak² sedekah for your father.. insyaAllah mak ko akan rasa tenang.. that's what i did when my late mother was hospitalized..

bang.. apa pun i'll pray everything will be alright soon.. u take care.. till then.. daaa

Mr_Aries said...

thanks for u guys which is stopping by and pray for me dad.. actually.. my dad is getting better.. and can talk like always .. again.. :)

nothing to worry anyway.. thankss again n again to u guyz :D

Miss Reen said...

smoga ayah kamoo sehat kembali seperti biasa...

Anonymous said...

miss ya dad :P

Mr_Aries said...

reen : harini baru my dad balek umah.. dah ada kat umah pun.. thanks :d

ria : wanna see him again? :D

Anonymous said...

man.. wanna c him everyday :)) =))

Mr_Aries said...

ria : just see me everyday is enuff laa :P