Friday, January 2, 2009

Hepi Nu Year...

2009 disambut suda, 2008 boleh pigi daaa.. manusia skang nie berazam tak suda suda.. tapi hasilnya manjang takda.

Malam nu year ramai dok merayau saje, sebab memasing tgh cuti dari keje, aku kat rumah dok termenung saje, sebab time orang cuti time tu la aku kena keje.

Aktiviti 2008 merayau tak hingat punya, sampai aku trasa macam terkena demam chikugunya, sampai sawan la jugak sekejap aku dibuatnya, tapi yg merasa sakit di badan of course la diri yg empunya.

Tahun 2009 nie aku berniat cuma, takder masa nak berazam2 macam orang lain suma, sebab kalau berazam suma orang jadi cam sama, sebab aku pun dah rasa cam aku nie dah jadi orang lama...

Apapun tahun2 itu tetap juga berlalu, walaupun segalanya pasti tak sama macam dulu, ada masa prangai sesetengah orang buat aku berbulu, tapi aku buat tak endah.. biarkan jer bagai angin yg berlalu.

Semoga tahun yg baru beri kebaikan pada kita, jgn la pk sangat nak kumpul duit berjuta, cukup la dengan amalan yg dijadikan harta, jgn la kerana harta kita menjadi buta.

Sekian je repekan tahun baru aku, aku dah tatau nak taip apa lagi yg telah berlaku, jgn kekerek sangat korang..tak pasal jer kena luku, baik dok umah dendiam kita membaca buku. :)) :))

apapun.. sentiasa ingat.. tak kira tahun tak kira bulan tak kira hari dan tak kira setiap detik yg ada.. it's a nice day to be alive :d \m/

Assalamualaikum

3 comments:

ajakrebyz said...

epy new yr man..
ur dad dah ok blom?

Fatin Baharum said...

salam tahun baru!.. ;)

~~Ms.LuVLyHoNeY~~ said...

hepy new year.. i agree ur statement about kumpul duit berjuta-juta tapi amalan huhuhu...
apapun semoga thn baru ni memberi sinar kebahagiaan pd kwn aku ni