Sunday, August 10, 2008

Isnin yg Cool..

Semalam hari Ahad, selamat suda adek aku lagi sorang bertunang. Dan bulan 11.. 2 orang skaligus lak bersanding. Tahun nie jer mak aku terima 3 orang menantu dan aku dapat adik ipar lelaki 3 orang. Adoi laaa

Dan harini jugak, isnin..kawan aku si mazrin selamat berlepas ke UK. Ermm.. this time aku tak sure utk brapa lama dia akan berada kat sana. Bini dia dah ada isi lak dah, dah 8 minggu. InsyaAllah bro, kalau nak lahir anak sulung ngko kat sana aku mungkin akan ada kat sana temankan ngko. Tringin nak tgk anak pada seorang sahabat yg kawen ngan mat salleh. Camner la rupa anak ngko tu kang. :)

Arini aku tak buat apa2. cuti..sangat busan plus sangat tak masyuk kalau cuti. Tapi satu jer yg buat aku syok, suda renew Big D aku punya roadtax.. huhuhu :)so lepas nie masih lagi bleh merayau kemana aku nak.. yieehaa... dan buat semua orang, selamat ari senin dan jgn selalu penin ngadap keje korang. Be happy sebab kita masih lagi bernafas utk menghirup udara dalam dunia kita yg masih lagi segar .. :)

7 comments:

Oyin said...

yay!!!
leh dtg ptjaya \:d/

Mr_Aries said...

duit minyak plss.. =)) =))

LaDySLeepLeSS said...

Hehehe... bila pulak nak nikah...???
Larikkkkkkkkkkk.....

Oyin said...

berkira dh dia nih...
xmo dtg ptjaya xper lh...x pakse pn...

Miss Reen said...

ko biler plak weh??
asyik adik ko je...

Mr_Aries said...

linda : eleh.. pandai cakap orang :D

oyin : elelele.. sejak biler lak pandai nak majuk nie/

reen : biasa la kiter.. yg bagi komen kat sini pun suma bujang.. *gelak geguling* so.. tayah la tanya soklan bonus kat aku.. aekekekeke

Ayu Hasman said...

best woo smalam shah alam ujan..
i pun amik emergency leave :))
menghayati ari isnin :D