Sunday, August 3, 2008

Ahad yg agak OK..

ERmm.. arini ada gak xtvt yg dibuat. abes keje lepak umah japs then kul 3 aku kuar, gi lepak putrajaya bersama seorang teman. Tapi bukan teman yg biasa aku lepak.. just tatau nak gi mana so tersesat jap kat situ sesambil soping baju selai dua.

Next week, adik aku bertunang.. buat kat semenyih. So aku mungkin akan bercuti dua hari. Ahad ngan isnin..ingat mau escape mau becuti kemana mana. Ada yg buat plan menarik on dat day? Ajak la aku.. hehehe.. ngan muka tak malu nie mintak diajak. :D

Tinggal sbulan jer lagi..kita akan berpuasa. Dah ganti ke posa yg tak buat tahun lepas? Tahun nie insyaAllah.. aku akan kurangkan berat badan yg aku rasa dah makin naik tak hengat donia nih. Semenjak dua menjak nie, makan tak kira waktu.. dok bedal jer sepanjang masa. Pantang singgah.. makan, pantang nampak .. makan, jgn sampai aku mninggal dek sebab telebih makan dah laa.. :D

Till then.. be good and be happy. Keep on ur smiling faces cause we never know wut will happen to us on our next journey. Everything will be ok. Assalamualaikum :)

6 comments:

Oyin said...

adek ko tunang ari per??
ko dtg muar...
ahad ni wedding kazen aku kawen...
meh tlg2 kt situ muahahahaa

Mr_Aries said...

muahahah.. tanak, maleh nak pepenat.. mo layan kepala :D

apek terror said...

hai..wink2..gua ade 28 hari and a half x pose ade pakej mudah nak ganti x?

Mr_Aries said...

syyy.. gua pun sama.. jgn bitau orang pek.. muahahahaha

Anonymous said...

huit mcm same je aktiviti aku ngan ko dalam 1st paragraph ko tuh :D :P
serious aku still rasa u will look gud in the renoma shirt i showed u that day :)

Mr_Aries said...

anonymous : next time we go, i'll buy.. ok?