Monday, March 31, 2008

Tengkiu..

Tiada apa yg aku nak taip kat sini harini, skadar ingin mengucapkan terima kasih buat teman2 yg menghantar ucapan samada melalui sms ataupun panggilan. Special thanks for BIG and the family to be the first one. And my chatting frens mrs lalat, yg bleh dikira agak rapat dengan aku sebagai kawan chat. Aina from langat, yg melangsungkan pertunangannya pada hari ini. Hari yg aku rasa cam pelik la jugak utk orang buat majlis pertunangan, jgn marah ek :) Fikah my lil gal. And also my fren from surakarta Indonesia, Kikie namanya yg slalu juga berbual denganku di YM. To cik kambeng, sms anda yg berbunyi "eleh, nak saya nyanyi la tue" buat aku tersenyum. Walau aku baru baca pagi tadi sebab aku tdo awal malam tadi. And Kai, kawan yg aku kenal dari mirc sejak tahun 98 dan duduk pun dedekat ngan area umah aku.

Juga terima kasih buat cik Ida, customer aku merangkap kenalan sebab aku macam cam muka dia kat myspace dedulu dan akhirnya aku dapat tau dia customer yg kekadang datang breakfast kat tempat aku :) dunia nie tak besar mana rupanya. Dan sahabat aku dari zaman sekolah yg sentiasa tak pernah aku lupakan. Cik Norita yg merupakan seorang anggota polis kat jalan bandar. Juga tengkiu buat kakak aku dan adik perempuan aku. Dan terakhir sekali seblom aku type entry nie. Si keri yg skang nie dok rajin berkebun kat rawang. Terima kasih diatas segala ucapan kalian. Buatkan aku terasa aku tidak lagi sendirian. Masih ada teman yg mengingati dan melontarkan ucapan utk aku. Cam ala ala terharu dowhh..

Aku rasa aku semakin tua. Dah 32 cuma aku tak kelihatan seperti orang yg berumur 32, itu apa yg aku rasa la.. korang nak cakap apa lantak korang la.. Dan aku tak pernah peduli apa orang nak cakap pasal aku. Cuma satu jer aku nak cakap kat sini utk diri aku sendiri. Happy birthday to me man. Still breathin n alive, still kickin n laughin, still smilin n smokin, and yet.. still a nice day to be alive.
Assalamualaikum..

3 comments:

kambeng7 said...

weh
tua da
tak yah nak ngaku tak tua lak
(pura-pura mude konon..cet!)

LaDySLeepLeSS said...

Happy Birthday... :) Sorry terlewat...

Anonymous said...

pelik tapi benar la bang...:)... nak wat camner. tapi tarikh tu cam bleh buat org ingat selalu kan?? tapi aina tetap ingat yg satu tu jer...u know wut i mean rite? :) peace